MAG Enquête

Status
Niet open voor verdere reacties.

sodeknetters

MF veteraan
In memoriam
18 jan 2011
2.401
2
Schiedam
Linkje hier

MAG's grote motorrijdersenquête
De MAG probeert met de grote motorrijdersenquête een zo volledig mogelijk beeld te krijgen van de Nederlandse motorrijder (m/v). Dit is voor de MAG van groot belang, want met de resultaten van deze enquête kunnen we ons werk als belangenbehartiger nog beter en gerichter doen. We hopen dat je onze enquête zorgvuldig wilt invullen en we willen je vragen om de link naar de enquête te verspreiden onder je motorrijdende vrienden, clubgenoten, familieleden, kennissen en collega’s. Het invullen van de enquête kost je ongeveer vijf minuten. Alvast bedankt voor je medewerking!
 
Ingevuld. Maar ik begrijp niet hoe ik hier beter mee geholpen wordt.

Ik had meer verwacht over de situaties waar je als motorrijder tegen aan loopt.
 
@siedo,

Dat leggen ze uit in het stukje erboven. Dit is een algemene enquête, en later starten ze meer specifieke enquêtes.
Ik vermoed dat ze op basis van ingevulde gegevens, gaan zorgen dat ze een representatieve steekproef nemen bij de vervolgonderzoeken.
 
De vragen zijn bedoeld om de MAG een beeld te geven van het motorgebruik van hun doelgroep. Als nu bijvoorbeeld blijkt dat er ten opzichte van vroeger méér berijders van sport- en sport/toer modellen die hun motor hoofdzakelijk voor dagelijkse ritjes en hobbyritten gebruiken, de moeite nemen om deze enquête in te vullen kunnen ze hun belangenbehartiging daar op afstemmen.
Invullen = aangeven dat je 'iets' hebt met de MAG. In bovenstaand voorbeeld met dus een verschuiving richting sport/toer en vrijetijdsgebruik zouden ze bijvoorbeeld kunnen besluiten om meer aandacht te schenken aan wegafsluitingen in plaats van.. -ik noem maar iets-.. dingen die voor motorforensen van belang zijn zoals stoplicht lusdetectie problemen. Of in het algemeen hun promotie richting 'de motorrijder' meer op die groep te richten.

Ik weet niet of ze ook wel eens enquêtes houden over de specifieke zaken waar je tegenaan kunt lopen maar ik denk dat dit zo divers is dat het nooit helemaal in een enquete te vatten is.
 
Ik heb hem geprobeerd in te vullen.

Ik dacht dat MAG een andere insteek had dan commercieel?

Vragen als welke bladen lees je, welke verzekering, mijn gezinssamenstelling en bovenal mijn inkomen en of ik in loondienst werk???????

Wat gaat dat me helpen met de weg veiliger maken voor ons als motorrijder?

Ik heb de vragen lijst weg geklikt en vul deze dus niet in.
 
Spijt me wel, maar gezien de vragen zit hier een enorm commercieel belang achter. Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan