Mag hier niet gerookt worden??

Deputy Duc

Moderator
Crew
Donateur
2 aug 2004
33.871
22.518
Hallo mensen. Hoewel ik in het bezit ben van de ultieme sportmotor (naar mijn mening, en ook die van vele anderen) de Ducati 996, heb ik diep in mijn hart een week plaatsje voor al dat oude spul. Een extra week plekje is er voor de Suzuki tweetakten. Ik kom op dit forum maar weinig tweetakten tegen. Ik heb een hele mooie GT750 gezien die wordt gebouwd in de Riemersma kleuren en een van de forumleden is bezig een RD weer in concoursstaat te brengen (HULDE!! Mijn eerste fiets was een RD 250 uit 1975) Ik zie echter verder weinig van dat spul. Bij deze een piccie van mijn Suzuki, een T500 uit 1974 in nette, ongerestaureerde staat. Heb jij ook een tweetakt-brikkie? Laat zien!

full
 
Ik had een RD350 als eerste motor, superfiets! Hij is nu nog in de vriendenclub, helemaal opgeknapt, alleen moeten er nu wat zuigers vervangen worden... :)
 
Volleges mij is de ultieme sportmotor van dit moment de R1....
In vroege tijden was dat ongetwijfeld de Vincent Black Shadow.
De ultieme sportDuc blijft naar mijn mening toch de 888,wat een beest!
Qua styling uiteraard de 916 uit '92,daar is de naäperij mee begonnen,niet?!

On topic: tuurlijk mag er gerookt worden!
Al zijn tweetakten niet mijn ding,vaak trekken ze de huidige sportBillies nog steeds het snot veur de ogen (al zijn ze soms ouder dan 25 jaar)...

Leuke fiets man,veel plezier ermee! ;)
 
Ik hou wel van een beetje rook.
Afgelopen voorjaar heb ik nog staan kwijlen bij een Soes GT380 bij Boeve. De koper kreeg 'em na veel trappen en prutsen eindelijk aan, waarna de oprit blauw zag. Fantastisch!
 
Ze worden toch schaarser hoor en de echte mooie rokers a la RD, Kawa Mach of GT van Suz gaan ook al behoorlijke prijzen. En hoe zit het met de wisselstukken, is dat nog makkelijk ?

Hm, nu een Aprilia RS250 kopen , stond er onlangs eentje op ebay in België, moest 2000 Euro kosten maar was vastgelopen. Fietsje met 80 PK !

Tja, ik denk dat iedereen het liever bij een CB'tje houdt, goedkoop en lekker veel onderdelen.

J
 
Onderdelen voor de diverse tweetakten van Suzuki zijn nog relatief goed te krijgen hoor, en de fietsen zelf zijn ook niet al te duur. Tenminste, zolang je niet op zoek bent naar een GT 750 of GT 380 met trommelremmen in concoursstaat. Mijn vrouw heeft een hele mooie GT250 X7 uit 1979 gekocht voor 750 euro, en ik zag er op de site van de Suzuki T> liefhebbersclub zelfs eentje staan die nóg mooier was voor 500 euro. Had ik wel willen hebben, maar ja, schuur staat vol....
 
nou, wil ik me laatste aanwinst wel even showen, iets nieuwer maar roken doet ie :)

rdypvs.jpg



ps: als iemand wat info over deze fiets heeft? (misschien dat iemand em herkent ofzo? *D )
 
Terug
Bovenaan Onderaan