Mag ik bij iemand achterop?

SilverGixx

MF veteraan
2 feb 2002
1.945
0
Delft
babe_052.jpg


Ben gek op West hahaha
 
Het is weer een tijdje geleden dat ik iets van mij heb laten horen, hier ben ik dan weer.
Alle reactie's die ik heb gelezen op mijn vraag en over de tocht op 18 mei krijg ik het idee dat er veel snelheidsduivels meedoen met die rit van de 18 mei. Is mijn conclusie terecht? of valt dit wel mee, zijn er bv ook motorrijders met toermotoren die meedoen met die tocht? Naar aanleiding van dit zal ik de beslissing nemen of ik wel of niet naar Drachten toe kom.

Eska
 
Het is weer een tijdje geleden dat ik iets van mij heb laten horen, hier ben ik dan weer.
Alle reactie's die ik heb gelezen op mijn vraag en over de tocht op 18 mei krijg ik het idee dat er veel snelheidsduivels meedoen met die rit van de 18 mei. Is mijn conclusie terecht? of valt dit wel mee, zijn er bv ook motorrijders met toermotoren die meedoen met die tocht? Naar aanleiding van dit zal ik de beslissing nemen of ik wel of niet naar Drachten toe kom.

Eska
Gewoon komen, Eska.. Niemand kent je, dus jij kan eerst op afstand bekijken wat er allemaal voor mensen en motoren staan die dag. Er gaat echt van alles wel wat mee.

En van de ergste snelheidsduivels zijn de rijbewijzen inmiddels ingevorderd :)

Dit is nadrukkelijk geen Race-tocht. Is al vele malen gezegd.

Heb jij wel motorkleding, Eska :?
 
JK: Heb jij niks meegekregen over de crash :?
Is één en ander verloren gegaan, dus er zullen meer topics volgen waar minder of zelfs niks meer in staat.

Over de TOERtocht...Er zal best af en toe eens het gas open getrokken worden en dat is niet erg. Ik denk, mensen inschattende, dat het een groep is die zeker wel rekening houdt met elkaar.
Anders moet men niet mee gaan is mijn mening.
Mensen die met verstand motorrijden zullen dan naar voren "kruipen" om even te spelen.

Wanneer jij, Eska, bij iemand achterop springt zal die persoon zeker rekening houden met het feit dat ie iemand achterop heeft.
En dan is er altijd nog de mogelijkheid om even bij iemand anders achterop te gaan wanneer die persoon heel eventjes wil spelen.

Als een paal boven water: Het is een TOERtocht en geen wedstrijd/race wie de meest mooie wheelies/stoppies/snelheid kan doen/maken.

Ik ben ervan overtuigd dat het helemaal goed gaat komen.
 
Over de TOERtocht...Er zal best af en toe eens het gas open getrokken worden en dat is niet erg. Ik denk, mensen inschattende, dat het een groep is die zeker wel rekening houdt met elkaar.

Wanneer jij, Eska, bij iemand achterop springt zal die persoon zeker rekening houden met het feit dat ie iemand achterop heeft.

Als een paal boven water: Het is een TOERtocht en geen wedstrijd/race wie de meest mooie wheelies/stoppies/snelheid kan doen/maken.

Ik ben ervan overtuigd dat het helemaal goed gaat komen.
Ik ben nog niet helemaal overtuigd :)

Je kan wel een stukje bij mij achterop, Eska..(mits je motorkleding hebt)
Daarna Wouter..Gj... :] :]
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 09 mei 2002 14:16 schreef Sander 900 RR het volgende:
Ik ben nog niet helemaal overtuigd :)
Met jou geen discussie hierover haha ;)
 
Eska: Wil jij mij ff een mailtje sturen. a.engels4@chello.nl
De jouwe is onzichtbaar. Gaat over de 18-de
 
Als ik kom naar Drachten met m'n auto hoe kom ik daar dan weer terug? En op de vraag terug te komen of ik motorkleding heb, ik ben inmiddels in trotse bezit van een motorjas. De rest heb ik nog niet maar daar zorg ik die dag dan wel voor, lenen of huren of zoiets dergelijks.

Eska 8-)
 
lenen of huren of zoiets dergelijks.

Wil je mij dan een mailtje sturen of niet...
anders gaat het op een chatsessie lijken op forum en dat is niet de bedoeling.

edit: "De rest heb ik nog niet maar daar zorg ik die dag dan wel voor"...stukje uit jouw tekst Eska :?

Hoe zie jij dat voor je...denk dat het lastig wordt dan. Op de dag zelf iets regelen.
Als jij echt serieus mee wil met beschermende kleding, wat "verplicht" is...stuur me even een mailtje dan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan