mag ik er ook bij

waarschijnlijk wel :P
Nu zijn we natuurlijk wel nieuwsgierig naar merk, type, olielekkages (pre, ty-raps, plakband e.d.
Foto's zijn verplicht, anders mag je er niet bij. :+
 
kom maar op met die picies, ouder dan 10jaar is een brik, ouder dan 15 jaar is een oud brik en ouder dan 25 jaar is een klassiek brik (en soms een klassieker ;) )

zou toch wat zijn anders, dan zou ik geen 4 brikken hebben
 
nou daar is hij dan ik heb hem pas 4 maanden dus dat is niet lang maar mijn rijbewijs (a)heb ik nu 3 weekjes dus dat is nog veel korter

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/111275/2fba89a9f6d6f1327c49f1e060ee459c (yamaha xj 400 johnny.jpg)​
 
dank u wel erg leuk dat de reakties zo snel zijn
dan komt ook mij eerste vraag aan het clubje briken rijders ik kan op de snelweg maar 10km rijden en dan kapt hij er mee
5min later doet hij het wel weer maar leuk is anders

oja dit honda ding heb ik ook nog staan is uit 1980 80cc geweld

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/111283/e70e5e6ddfb3a68bcf397fce0fead486 (van johnny.jpg)​
 
oja dat is 10km 120/140 en dan kapt hij er mee
maar na 4min doet hij het weer help

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/111295/e7a01442450679f39eaaf3c0800fd0d9 (xj400 yamaha j.jpg)​
 
Yo, weer een XJ rijder, wordt druk op de volgende Pruts en Pruttel denk ik: Het grote XJ/XS geleuter topic.

Ik geloof echter niet dat er al een 400 in ons midden is, dus das leuk.

10k is niet ver. Kun je beschrijven wat er precies gebeurt? Valt ie stil? Gaan er allemaal lampen branden? Ratelt ie? Gaat ie steeds moeilijker rijden alvorens je stil staat? Wat is de kleur van je bougies?
 
nou je kent dat wel ga je lekker 140 (net aan)en dan moet als een gek naar rechts
want hij doet niks meer met je gashendel ander keer rond van 140 naar 100 naar 80 naar niks kleur was laats nog (goed)niet vet niet zwart niet wit maar goed denk ik

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/111303/9681d62de4f088c0b11c8d9eed13e31d (yamaha rd 350.jpg)​
 
zo dit kijkt even gemakkelijker
full


full


full


full


dan even over je probleem, zitten er contactpuntjes in of een electronische ontsteking. Ik heb het een keer gehad met contactpuntjes namelijk, dat mijn condensatoren niet lekker waren.
 
dat ziet er inderdaad beter uit maar in het weekeind heb ik zeker iets te doen
zoeken naar contaktpuntjes ontluchtingsslangentjes en nog wat dingentjes(die puntjes gaan toch per doosje )o-)
 
heb ik in een duister verleden ook gehad was 16 jaar en hem gevonden op de rommelmarkt gekocht had een slipper gemaakt maar hij reed.
ding zoop olie reed elke keer maar 20 kiloos en deed niks meer.
maarja alles was ruim en lekte aan alle kantenmoest gewoon elke keer alles even ontvetten en klaar konie er weer tegen aan.
we hadden er alles af gesloopt en er tweedehands cros banden onder en zelftappers om te kunnen ijsracen tja toen door het ijs gezakt nooit weer gezien.
het was een mooie xj 400
 
Benzinekraan niet verstopt?

Trouwens... veel vonken tussen punten is rotte condensatoren...
Als die warm zijn willen ze ook nog weleens moeilijk gaan doen.
 
hoe zien die condensators er uit ????????????????????????????
full
ik hoop beter dan dit(ben ik zelf dus)mag wel
 
Mijn cbx550 uit '84 heeft ongeveer t zelfde probleem (maar niet alleen op de snelweg). Heeft die condensatoren of kontaktpuntjes (of beiden :) )
Heb je met condensatoren altijd een elec.ontsteking en met kontaktpuntjes een mechanische.ontsteking?
 
even tegen de stroom in })
hij ziet er te netjes uit om van mij het brikken stempel te krijgen ;)
 
Mijn cbx550 uit '84 heeft ongeveer t zelfde probleem (maar niet alleen op de snelweg). Heeft die condensatoren of kontaktpuntjes (of beiden :) )
Heb je met condensatoren altijd een elec.ontsteking en met kontaktpuntjes een mechanische.ontsteking?

Deze heeft electronische (CDI) ontsteking, dan heb je niets met condensatoren en contactpuntjes te maken.
 
ken de naam ghiphart wel werkt bij de fd maar de man ken ik niet




en over mijn motor krijg niet elk dekseltje los dus kannog niet bij mijn puntje /condensator
 
Terug
Bovenaan Onderaan