Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Mag ik me even voorstellen...?

gixxertje750

Rookie
30 okt 2004
10
0
Voorburg
Beste MF'ers,

Hier een kort bericht van een nieuwe MF-gebruiker. Ik stel me bij deze even kort voor, op kort termijn volgen de pics.

Wie??: Dolf Smit
Waar??: Voorburg
Rijbewijs??: zomer 2002
Motor??: Suzuki GSX-750-R SRAD uit 1998. Looks: zwart/zilver, met oranje velgen, ruitje en stickers. Uitlaat, BOS-carbon. Vandaag op testbank bij Hans van Wijk geweest, 127,7 pk op 't achterwiel. Dit is m'n eerste fiets en heb 'm sinds februari '02.
Bescherming??: -- ik rij veilig of ik rij niet -- , Dainese combie-pak (zwart/zilver), Premier helm (zwart/zilver/wit, dof) met spiegel-vizier, Dainese handschoentjes (mer carbon) en Sidi schoentjes...

Mij rest niets meer dan iedereen veel -plezier toe te wensen & laten we hopen dat we een mooi na-seizoen krijgen/ houden.

Ciao,

gixxertje...
 
heyyy amigo welkom hier en was wel gezellie vandaag he op de maasvlakte
 
  • Onderwerp starter
  • #6
Ja Mario, was super vandaag. M'n oor doet nog pijn van je Akra-dinges, tering..

Ik 'hobbel' wel weer een keertje mee. Spreek jullie wel via "die knakker die z'n R1 vandaag liet vallen"

Hoop snel die pics te kunnen plaatsen/ gebruiken..
 
Ja Mario, was super vandaag. M'n oor doet nog pijn van je Akra-dinges, tering..

Ik 'hobbel' wel weer een keertje mee. Spreek jullie wel via "die knakker die z'n R1 vandaag liet vallen"

Hoop snel die pics te kunnen plaatsen/ gebruiken..
hehehe lol meel anders ff je msn dan ken ik je in mijn lijst zetten
 
Hier m'n mail voor diegene (slechts een enkeling zeker, die verdwaalt is zeker..) die mij aan z'm msn wil toevoegen: docosmit@hotmail.com