Mag ik motorrijden met passagier in coronatijd?

Nee, het mag alleen met iemand uit je eigen gezin. Alleen wordt er enkel gehandhaafd bij drie of meer personen en dus zul je er geen boete voor krijgen.
Inderdaad mag het alleen met een persoon die deel is van jouw eigen gezin. Alleen schuilt hier het "gevaar". Het is vrij snel aan te nemen dat wanneer je 2 personen op een motor ziet rijden, om te denken dat deze 2 personen uit 1 en dezelfde gezin komen.
 
Bekende is bekeurd ervoor. Passagier was niet deel van het huishouden van de bestuurder. Mag dus blijkbaar niet.
 
Bekende is bekeurd ervoor. Passagier was niet deel van het huishouden van de bestuurder. Mag dus blijkbaar niet.

Hoe weet meneer agent wie wel/niet tot iemands huishouden behoren? Gaan ze zo ver dat er bewijs van inschrijving wordt gevraagd? Zoals eerder gezegd zou er pas vanaf 3 personen gehandhaafd worden
 
Als je maar 1,5 meter afstand houd!


Moet lukken met een Bohmerland. :Y

9658993.jpg
 
Hoe weet meneer agent wie wel/niet tot iemands huishouden behoren? Gaan ze zo ver dat er bewijs van inschrijving wordt gevraagd? Zoals eerder gezegd zou er pas vanaf 3 personen gehandhaafd worden

Ze kunnen gewoon in het systeem zien waar iemand woont. Dat duurt misschien 10 seconden, voor oom agent om erachter te komen.
 
Ze kunnen gewoon in het systeem zien waar iemand woont. Dat duurt misschien 10 seconden, voor oom agent om erachter te komen.
Ja, kei leuk, maar mijn vriendin woont ook op een ander adres. Dan ga ik geen 1,5 meter afstand houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan