Mag ik weten wat het verschil is?

Status
Niet open voor verdere reacties.

webtech

MF veteraan
26 feb 2003
1.190
125
rhoon
Hoi duderuud ik citeer jou even:

duderuud admin

Door duderuud [Admin] op 31-05-2004 23:43

Het is zeer spijtig te noemen, maar het is niet de bedoeling om elke keer topics te starten als er motorrijders zijn omgekomen in het verkeer.

Mag ik dan weten waarom een algemene titel als die motorrijder die door dat betonblok is geraakt midden in het nieuws staat op het forum?

Misschien omdat een aanrijding met een betonblok van 30 meter niet alledaags is?

Mag ik dan weten waarom een algemene titel als die motorrijder die door dat betonblok is geraakt midden in het nieuws staat op het forum?
Omdat het nieuwsbericht wat jij aanhaald op Motorfreaks staat, en Motorfreaks is een onafhankelijk internet tijdschrift wat los staat van het Motor-Forum. Dat Motorfreaks een viertal headlines plaatst op het Motor-Forum is tot stand gekomen na overleg.

Oftewel op het Motor-Forum is er het beleid dat er geen topics geopend worden over ongelukken waar je niet zelf of een mede MF-er bij betrokken is, bij Motorfreaks plaatsen we het actuele motor-nieuws, zoals in dit geval.

Hoi duderuud ik citeer jou even:

duderuud admin

Door duderuud [Admin] op 31-05-2004 23:43

Het is zeer spijtig te noemen, maar het is niet de bedoeling om elke keer topics te starten als er motorrijders zijn omgekomen in het verkeer.

Het is niet de bedoeling om een topic te openen als je een vraag hebt aan een moderator. Stuur de mod in kwestie even een mailtje.

Slotje, dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan