Mag ik..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Een 2e topic openen over dit onderwerp?

Moet toch een leuke discussie kunnen opleveren... gewoon iedereen z'n best doen om de ander niet af te fakkelen, als het niet je favoriete site is. :)

Ik kom overigens op beide sites (Mfreaks, MotorManiacs) en vind dat beide goeie en mindere punten hebben. Ben erg benieuwd naar de mening van een ander.

Hoor het wel.
 
ff een modje mailen, dat zou jij toch moeten weten ;)

Blijkbaar kunnen sommige gebruikers zich niet inhouden en doen ze er alles aan om iets of iemand af te zeiken. Persoonlijk vind ik dit erg triest maar blijkbaar kunnen of willen sommige mensen niet anders...

Een tweede topic openen lijkt me dus niet handig aangezien dit ongetwijfeld weer uit de hand gaat lopen.
 
ff een modje mailen, dat zou jij toch moeten weten ;)

Blijkbaar kunnen sommige gebruikers zich niet inhouden en doen ze er alles aan om iets of iemand af te zeiken. Persoonlijk vind ik dit erg triest maar blijkbaar kunnen of willen sommige mensen niet anders...

Een tweede topic openen lijkt me dus niet handig aangezien dit ongetwijfeld weer uit de hand gaat lopen.
Mailen... Vragen en Opmerkingen... don't see the difference. :)

Anyway, kunnen het toch proberen? :? Gewoon van te voren GOED aangeven dat het geen afzeiktopic moet worden. Gebeurt dat toch, dan gewoon die reacties verwijderen of alsnog het topic op slot.

Wie weet wordt het WEL een interessant topic.
 
en ik denk dat het weer uit de hand loopt. Het andere topic ging niet voor niets op slot.


Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan