Mag niet maar toch effe doen

UPDATE

MF veteraan
6 mei 2002
1.453
0
Zwolle
Volgens mij zit het in iedere motorrijder.
dat je per ongeluk iets teveel doortrekt en vervolgens op 220 ipv 80 km/ph rijdt.
mmmm Leker gevoel, en vervolgens maar weer snel van het gas afgaat omdat er zo'n bord in de berm staat met SNELHEIDS CONTROLE, en nadat je weer rustig 100 rijdt jezelf weer gaat afvragen of het het wel waard was.......TUURLIJK......zolang je niet gesnapt wordt *D *D *D

Jammer dat je in Nederland niet na een bepaalde tijd effe mag knallen op de snelweg.


Wat is het toch lekker om je uit te leven op de motor.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zit het in iedere motorrijder.
dat je per ongeluk iets teveel doortrekt en vervolgens op 220 ipv 80 km/ph.
mmmm Leker gevoel, en vervolgens maar weer snel van het gas afgaat opdat er zo'n bord in de berm staat met SNELHEIDS CONTROLE, en nadat je weer rustig 100 rijdt jezelf weer gaat afvragen of het het wel waard was.......TUURLIJK......zolang je niet gesnapt wordt *D *D *D

Jammer dat je in Nederland niet na een bepaalde tijd effe mag knallen op de snelweg.


Wat is het toch lekker om je uit te leven op de motor.
:} Herkenbaar :}
 
Klinkt gek, maar het KAN ontspannend werken om ff lekker door te rijden (wel kijken of de omstandigheden het toe laten natuurlijk :) )
 
Volgens mij zit het in iedere motorrijder.
dat je per ongeluk iets teveel doortrekt en vervolgens op 220 ipv 80 km/ph rijdt.
mmmm Leker gevoel, en vervolgens maar weer snel van het gas afgaat opdat er zo'n bord in de berm staat met SNELHEIDS CONTROLE, en nadat je weer rustig 100 rijdt jezelf weer gaat afvragen of het het wel waard was.......TUURLIJK......zolang je niet gesnapt wordt *D *D *D

Jammer dat je in Nederland niet na een bepaalde tijd effe mag knallen op de snelweg.


Wat is het toch lekker om je uit te leven op de motor.
|( |(

Maar zeker herkenbaar ja... :)

En 's avond maar zweten: Er zou toch niet net DAAR een flitser hebben gestaan he? :)
 
Klinkt gek, maar het KAN ontspannend werken om ff lekker door te rijden (wel kijken of de omstandigheden het toe laten natuurlijk :) )

je bedoeld natuurlijk, dat er geen politie of flitsers in de buurt zijn *D *D *D
tja dijkjes zijn er voor iedereen *D *D meer voor motor's dan voor fietsers.


:+ fietsers betalen geen wegenbelasting :+

je kan het zo gek maken als je zelf wilt, zolang je mede weggebruikers maar niet hindert
 
Laatst bewerkt:
|( |(

Maar zeker herkenbaar ja... :)

En 's avond maar zweten: Er zou toch niet net DAAR een flitser hebben gestaan he? :)

Ja daar krijg je ook adrealine van toch, alleen dat wordt niet als prettig ervaren *D *D *D . Heb ooit eens met koekblik een sprintje getrokken, en werd heel onaangenaam verrast door een flits vanuit een container :( , dan kan ik je garanderen dat je enkele onaangename kriebels begint te voelen in je buik :( :( :(

of ik binnen 5 weken effe 525 gld wou overmaken, of anders mijn verhaal aan de officier van justitie wou doen.
 
Laatst bewerkt:
Zag vandaag tussen A'foort en Bunschoten een verdacht aanhangwagentje staan, en inderdaad: camera B| , gelukkig op tijd van het gas gegaan dus niet geflitst *D

waarom mogen "zij" van alles aanwenden om ons te pakken en wij niet? Tis oneerlijk
 
lol heb ik ook altijd. Heb ik lopen knallen op bv de maasvlakte. lig ik 's avonds in mijn bed soms te stressen: "ik zou toch niet gefitst zijn?, ik zou toch niet gefitst zijn@!!!!????

Nog nooit voor snelheid geflits met de moto..
 
lol heb ik ook altijd. Heb ik lopen knallen op bv de maasvlakte. lig ik 's avonds in mijn bed soms te stressen: "ik zou toch niet gefitst zijn?, ik zou toch niet gefitst zijn@!!!!????

Nog nooit voor snelheid geflits met de moto..
Hahahaha, ik ken het, van de zomer rond Luik een beetje gek gedaan (gas in tunnels) ik het me dr toch wel rottig over gevoeld achteraf, voorlopig nog niks en ik blijf hopen ;)
 
Vanavond van Zwolle naar Beilen gereden, bij Meppel lostte de file op omdat iedereen Friesland leuker leek te vinden. Dus maar even lekker lostrekken, 25KW stijl... 170, plat op de tank, wijzertje tikte net 180 aan...

"huh, wat staat die auto daar vreemd geparkeerd"

nog eens kijken

"huh wat staat daar voor ding op de vluchtstrook?"

Ow, ze zijn de tegenliggers aan het flitsen. Waarna het gas open bleef :]
 
Vanavond van Zwolle naar Beilen gereden, bij Meppel lostte de file op omdat iedereen Friesland leuker leek te vinden. Dus maar even lekker lostrekken, 25KW stijl... 170, plat op de tank, wijzertje tikte net 180 aan...

"huh, wat staat die auto daar vreemd geparkeerd"

nog eens kijken

"huh wat staat daar voor ding op de vluchtstrook?"

Ow, ze zijn de tegenliggers aan het flitsen. Waarna het gas open bleef :]

Had jij ff mazzel... :)
 
Volgens mij zit het in iedere motorrijder.
dat je per ongeluk iets teveel doortrekt en vervolgens op 220 ipv 80 km/ph rijdt.
mmmm Leker gevoel, en vervolgens maar weer snel van het gas afgaat opdat er zo'n bord in de berm staat met SNELHEIDS CONTROLE, en nadat je weer rustig 100 rijdt jezelf weer gaat afvragen of het het wel waard was.......TUURLIJK......zolang je niet gesnapt wordt *D *D *D
Zal d'r misschien best in zitten alleen m'n divi ken niet harder dan 180
 
hehe heel herkenbaar idd! wij hebben ook zo'n heerlijk weggetje naar de bilt.. je mag er 80, maar als het leeg is kan je er net 220 halen en dan heb je echt heel veel ruimte om te remmen!
heeeerlijk! *D

tot laatste ik in de bilt werd klem gereden omdat meneer de agent er anders over dacht... :X hij heeft niks kunnen meten zij ie.. maar wel een boete van 30-35 km te hard gekregen!
 
Mjah ik heb flitsfobie. Dus als ik eens aan het gas ga hangen en denk "zo'n 600 gaat toch hard boven de 7000 toeren :) " om vervolgens te constateren dat je meer dan 50 km/h te hard (voorlopig rijbewijs dontchaknow) gaat heb ik meteen zin om terug te draaien om te checken of er geen flitser stond. Ik heb het zelfs al een paar keer gedaan O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan