Mag niet maar toch effe doen

de mijne gaat maar 120 dus ik kan het hier mee eens zijn ;)
als het bij mij gebeurt is het bij inhalen,bij somige inhaal actie hang ik iets teveel aan het gas,en dan soms is het wel schikken als ik naar de cockpit kijk ,maar goed is maar heel kortstondig hard rijden,is ook wel goed voor het blok denk ik ,even open zetten die handel,over het algemeen rijd ik rustig.

wat een saai stukje schijf ik net he :X ,gaat jou motor trouwens echt niet harder dan 120?
 
heel herkenbaar; je geeft minimaal gas en hebt je rijbewijs al op het spel staan.

ik ben dol op acceleratie en snelheid en kan me aan de opgelegde maxima zeer moeilijk houden. neem mezelf dan voor om niet meer dan 50 te hard op mijn teller te rijden maar dat lukt ook niet altijd ;)


edit:

met de honda rijd ik trouwens enorm rustig als ik er sporadisch mee rijd, eerder te langzaam dan te hard :)
 
Laatst bewerkt:
ik rijd nooit te hard O-)










of klinkt dat hypocriet??? :X })
 
Laatst bewerkt:
Raar gevoel, zoals je t omschrijft, kan me daar niks bij voorstellen :?









:X O-) |( :X

Agenten hebben ontheffing he om hard te rijden tijdens het werk. Maar is het dan echt nodig om op de politiemotor 200+ km/h te rijden? En dan ook nog overal links en rechts tussendoor? Ik vind dat niet representatief voor een agent hoor. Iedereen ergert zich aan ik vind dat jullie wel harder mogen rijden, maar hou het dan op 140 150 dan kom je ook geloofwaardiger over. Denk dat er ook zo iets is al een redelijke limiet, want 200 op een snelweg lijkt me iets te veel van het goede binnen de redelijke limieten van die ontheffing van jullie! :P

Want als ik het doe dan is het gevaarlijk enz. enz., dan mag het niet maar ik kan net zoveel VRO'tjes gevolgd hebben als oom agent? Niet dan? Ja toch! :+
 
Laatst bewerkt:
Agenten hebben ontheffing he om hard te rijden tijdens het werk. Maar is het dan echt nodig om op de politiemotor 200+ km/h te rijden? En dan ook nog overal links en rechts tussendoor? Ik vind dat niet representatief voor een agent hoor. Iedereen ergert zich aan ik vind dat jullie wel harder mogen rijden, maar hou het dan op 140 150 dan kom je ook geloofwaardiger over. Denk dat er ook zo iets is al een redelijke limiet, want 200 op een snelweg lijkt me iets te veel van het goede binnen de redelijke limieten van die ontheffing van jullie! :P

Want als ik het doe dan is het gevaarlijk enz. enz., dan mag het niet maar ik kan net zoveel VRO'tjes gevolgd hebben als oom agent? Niet dan? Ja toch! :+



volgens mij staat hier...........ik ben jaloers dat ik niet legaal 200 mag *D *D , maar dan anders verwoord.
 
Och, Duitsland begint op een goede 40km van mijn huis. Maar eerlijk gezegd heb ik aan 30km/u te hard meestal wel genoeg. Je moet de wegen zo uitkiezen dat je de bochten met 70-90 kunt nemen voor je alles aan de grond rijd. Dat zijn meestal die 'zone 60' wegen. :r En de rechte stukken tussen de bochten in zijn niet belangrijk, dan is 70-80 mooi; heb je gelijk je ingangssnelheid voor de volgende bocht goed.

Hard over de snelweg blazen is niet mijn ding. Dan moet je inderdaad richting de 200 voor wat adrenaline.
 
wat zullen er hier veel hart problemen zijn.(tevroege sterf gevallen)
je bang maken na eventjes de hendel om te draaien en daarna weer dicht te doen.










L :+ L
 
Agenten hebben ontheffing he om hard te rijden tijdens het werk. Maar is het dan echt nodig om op de politiemotor 200+ km/h te rijden? En dan ook nog overal links en rechts tussendoor? Ik vind dat niet representatief voor een agent hoor. Iedereen ergert zich aan ik vind dat jullie wel harder mogen rijden, maar hou het dan op 140 150 dan kom je ook geloofwaardiger over. Denk dat er ook zo iets is al een redelijke limiet, want 200 op een snelweg lijkt me iets te veel van het goede binnen de redelijke limieten van die ontheffing van jullie! :P

Want als ik het doe dan is het gevaarlijk enz. enz., dan mag het niet maar ik kan net zoveel VRO'tjes gevolgd hebben als oom agent? Niet dan? Ja toch! :+

Wat een l*lverhaal, moest je t kwijt, t sluit nl helemaal niet aan bij mijn reply ??

Bovendien, zolang jij niet weet waarom en waarheen die diender gaat met 150 of 200 per uur kun je beter je mond houden. Fijn dat jij weet wat wel of niet een redelijke limiet is |( Iedereen moet 160 mogen kunnen rijden van de heren anti-moraalridders en een hulpverlener (die op dat moment toch duidelijk met wat anders als bekeuringen schrijven bezig is) moet maar bij 140/150 ophouden.

full
 
Ze is er bij mij in de buurt een grote tweebaans-rotonde die aansluit op een (voorheen) snelweg... nu 80km/u (hoe zou dat komen) :P

Het is zo verleidelijk om als je die rotonde verlaat met een haakse bocht ff bijv. de 240 aan te tikken.

mgoed, 240 op een 80km-weg... :)
doe ik dus maar niet meer.
 

Ik reed dit weekend in de auto, toen werd de straat afgezet voor een wielerwedstrijd. Veel 'verkeersregelaars' stonden al tijden te wachten langs de route.
Daarnaast was er een motor politie macht op de been van naar schatting zo'n 30 man. Ik heb achtereenvolgens een hele hoop 'extreme' acties gezien, ik zat met stomme verbazing achter het stuur, en nee, ik ben op mijn XT zeker niet de braafste. Op 2 baans binnen bebouwde kom inhalen tussen mij en een tegenligger, over een verdrijvingsvlak, met minimaal 80km/h. Dat soort acties. OVER een gedeelde vluchtheuvel, de oversteekplaats voor fietsers zegmaar, even van rijbaan wisselen, terwijl ik daarnaast stilstond.

Die post mag misschien niet op jou reactie slaan en ieder zijn mening, maar ook ik moet even huilen, want ik snap het wel. Ik vind dat je zulke dingen op zo'n schaal niet voor ogen van normale weggebruikers moet doen, waar zij zonder pardon hun rijbewijs op verliezen. Oh, en die wielrenners rijden heus niet harder dan 50km/h, en dat evenement staat al tijden ingepland, dus die acties hadden echt geen noodzaak.
 

Volgens mij zou het beter te verkroppen zijn als je wist waarom een diender met een gigantisch snelheidsverschil voorbij komt blazen. Maar ja..

Onlangs waren er een aantal motoragenten bezig scootah-rijdertjes te bekeuren. Op zich niets mis mee, maar dat ze dan met ruim 100 km/h over een parkeerplaats moeten scheuren, om de volgende er weer bij te kunnen naaien gaat mij dan een beetje ver. Ook in zo'n geval moet een agent zich een klein beetje aan de regels houden lijkt me O-)
 
Tuurlijk zijn er ook momenten dat politiemensen te hard rijden terwijl t op dat moment wat minder had gekunt.

Maar als juist diegene die normaal gesproken ernstig van mening zijn dat zij voor belachelijke snelheidsoverschreidingen bekeurt zijn vervolgens zeggen dat zij heel goed zelf in staat zijn in te schatten waar en wanneer zij (voor hun lol) best wel te hard kunnen rijden...en juist die dan commentaar hebben op politiemensen die te hard rijden zonder dat ze de mogelijke reden weten van dat te hard rijden.....Dan overstijg je alle vormen van moraalridderschap ;)
 
Tiens, en zegge da ikke nooit (of zelden) sneller rij dan toegelaten is, kzou verdorie begot nie weten waarom ik zou moeten sneller rijen. De adrenaline rush bij hoge snelheid is mij TOTAAL vreemd. SO WHAT?
 
Terug
Bovenaan Onderaan