MAG onderscheidt Roadrunner Motoren Velp 6-11-2004

Pink

MF veteraan
17 mrt 2002
1.742
0
Soesterberg
[[[KNIPENPLAKMODUS]]]]


MOTORRIJDERS ACTIE GROEP - belangenvereniging voor motorrijders

Persbericht - 27 oktober 2004

Motorrijders onderscheiden Roadrunner Motoren Velp

Op zaterdag 6 november reikt een mystery guest een MAG-bordje uit aan motorzaak Roadrunner in Velp. Het MAG-bordje is een onderscheiding van de Motorrijders Actie Groep (MAG) voor bedrijven en personen die de MAG actief ondersteunen. Roadrunner Motoren draagt de MAG al jaren een warm hart toe en heeft dat laten merken door diverse keren flink bij te dragen aan de Dierenvoertoer en de MAG Speelgoedrit. Ook is de MAG altijd welkom op open dagen en evenementen. Voor de MAG is dit voldoende reden om Roadrunner Motoren met dit bordje te onderscheiden!

Om 14.00 uur zal een mystery guest het bordje overhandigen aan Hans, Dirk, Barend en Ivar van Roadrunner. Deze mystery guest zal uiteraard geheel in stijl verschijnen bij de motorzaak aan de Larensteinselaan 45 in Velp. Kom dus langs op 6 november en kom erachter wie het bordje zal
uitreiken!

De MotorrijdersActieGroep (MAG) is de enige echte belangenvereniging voor motorrijders in Nederland. Sinds de oprichting in 1988 strijdt de MAG met open vizier voor de belangen en rechten van alle motorrijders in Nederland. In de afgelopen jaren is de MAG niet alleen voor veel motorrijders en motorclubs maar ook voor de politiek boegbeeld en spreekbuis geworden van motorrijders in Nederland. De doelstellingen zijn onder andere het promoten van het motorrijden, het waarborgen van
keuzevrijheid voor motorrijders, het bevorderen van goede wetgeving, het tegengaan van onnodige wetten en het verhogen van de verkeersveiligheid voor motorrijders. Om die doelstellingen te bereiken
houdt de MAG zich onder andere bezig met actief politiek lobbywerk. Aan al deze punten werken de vrijwilligers van de MAG op regionaal, landelijk en Europees niveau.


[[[KNIPENPLAKMODUS]]]]


Je weet dus waar je zaterdag moet zijn. En geen excuus van "mijn motor staat al in het vet" of "mijn schoonmoeder is jarig", gewoon met vet en schoonmoeder op de brommert naar Velp.

:]
 
Ik ga m'n best doen, de vorige keren dat er iets te doen was en ik kwam kijken was jij er niet. B|

Als je er zult gaan zijn doe ik nog wat meer m'n best... ;)

Shit, baksteen is er ook. Dan moet ik EN op mijn woorden EN op mijn snelheid letten.

:+
 
Ik kom zekers te weten! Ik kom nog niet zo gek lang bij Roadrunner, maar ze hebben mij zo perfect geholpen na mijn schuiver, en met allerhande andere zaken, dat ik nergens anders meer heen hoef!
Overigens, ik ben niet de mystery guest hoor. Ik dacht ik zeg het maar voordat er 6 november een giga file onstaat richting Velp... :+
 
Ik ben net terug. :) Gelijk maar even lid geworden van de MAG, en een setje winterhandschoenen gekocht.

De mystery guest is/was trouwens Wil Hartog. :}

Geen MF-ers gespot trouwens...
 
Zijn er al foto's :)
Ik kon niet, was in Zeeland afspraken maken voor een MAG nieuwjaarsborrel die ghouden gaat worden bij Poppe MotoParts.
 
... Gelijk maar even lid geworden van de MAG, .....

Geen MF-ers gespot trouwens...

:}

Geen mf-ers herkend bedoel je. Ik had mijn motor zo neer gezet dat je mijn kenteken moest zien. Met sticker dus.

Maar de grote mistige en dus niet aanwezige gast was baksteen. Het lag toch niet aan het weer????
 
Laatst bewerkt:
:}

Geen mf-ers herkend bedoel je. Ik had mijn motor zo neer gezet dat je mijn kenteken moest zien. Met sticker dus.

Maar de grote mistige en dus niet aanwezige gast was baksteen. Het lag toch niet aan het weer????
Neehj, lag niet aan het weer maar aan het werk ;)

Ben wel een keer langs komen rijden en zag toen een rode motor geparkeerd staan, links van de deur met kenteken naar de straat, MET kentekenplaatsticker....Dacht dat t zelfs een BMW was..in een flits...??

Stonden wel erg veel AUTO'S trouwens... |( :X :X
 
Stonden wel erg veel AUTO'S trouwens... |( :X :X

Yep, de mijne onder meer, met sticker. Want als ik laminaat ga halen met de motor moet ik zo vaak op en neer rijden. ;)

Pink, ik heb je motor niet gezien, en ik heb nog wel zo opgelet. Ik was er alleen wel ruim voor 14:00, dus misschien was je later?
 
Terug
Bovenaan Onderaan