MAG opent 10 april het Jack Middelburgplein Assen

Pink

MF veteraan
17 mrt 2002
1.742
0
Soesterberg
Van de MAG website:

[knipperdeknip]
Motorontmoetingsplek in Assen krijgt officiële naam

De Motorrijders Actie Groep (MAG), belangenvereniging voor motorrijders, geeft op 10 april 2004 de motorontmoetingsplek in Assen een officiële naam.

De omgeving van het TT Circuit heeft op motorrijders altijd een magische aantrekkingskracht gehad. Vorig jaar is door de MAG, pal naast het TT Circuit te Assen, een nieuwe motorontmoetingsplek gerealiseerd. Deze plek wordt op 10 april 2004 genoemd naar een van Nederlands grootste motorcoureurs, Jack Middelburg. Tijdens de races in Tolbert is Jack ten val gekomen en overleed twee dagen later op 3 april 1984. De naam van de nieuwe motorontmoetingsplek wordt:

‘Jack Middelburgplein’.

De onthulling vindt plaats op zaterdag 10 april a.s. om 11.30 uur. Uitgenodigd zijn onder andere Wil Hartog, Boet van Dulmen, Egbert Streuer, Hans Spaan, Rob Bron, Kenny Roberts senior en Franco Uncini. Ook de weduwe van Jack Middelburg, Petra en hun zoon Jacky jr. zullen hierbij aanwezig zijn. Jacky jr. zal voor deze speciale gelegenheid op de oude racemotor van zijn vader naar de ontmoetingsplek rijden.

Een ieder die het motorrijden een warm hart toedraagt is welkom bij deze historische onthulling.
[plakkerdeplak]
 
ik ben er niet ik moet werken, en als ik niet had hoeven werken dan zat ik op het circuit bij de trainingen van de wk500
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan