MAG vrijwilligersweekend

Powerslaaf_is_exit

MF veteraan
18 feb 2003
1.362
1
@ zijspanrob:

Heb je ze zondag nog warm kunnen krijgen voor het zijspanrijden?
Ik ben zaterdag met de Mobiliteit Voor Gehandicapten daar geweest, was erg gezellig. De groep was flink nieuwsgierig en ik heb er nog een paar in de bak gehad om zo evt mn spannetje te kunnen verkopen aan ze :)
Helaas niet gelukt, ik dacht als Rob ze nou ff lekker enthousiast maakt hoor ik er mischien nog van 8-)

Btw...zaterdag kom ik daar aan, krijg ik een kaartje met jouw naam aangereikt.
Ik zeg da ben ik helemaal niet, zij: krijgen we geen les op dit zijspan dan?!
Nee dus.
 
@ zijspanrob:

Heb je ze zondag nog warm kunnen krijgen voor het zijspanrijden?
Ik ben zaterdag met de Mobiliteit Voor Gehandicapten daar geweest, was erg gezellig. De groep was flink nieuwsgierig en ik heb er nog een paar in de bak gehad om zo evt mn spannetje te kunnen verkopen aan ze :)
Helaas niet gelukt, ik dacht als Rob ze nou ff lekker enthousiast maakt hoor ik er mischien nog van 8-)

Btw...zaterdag kom ik daar aan, krijg ik een kaartje met jouw naam aangereikt.
Ik zeg da ben ik helemaal niet, zij: krijgen we geen les op dit zijspan dan?!
Nee dus.

Ja hij heeft ons nog warm kunnen maken ;) .

Ik hoorde zondag al verhalen over een blauwe Hayabusa met span en vermoedde al dat jij dat was. Martin vond het erg leuk in de bak, vooral het driften 8-) . Wel jammer dat ik je gemist heb.
 
Het was leuk en hij heeft ons een beeetje warmer kunnen maken. 8-)
Jammer voor jou dat je je span niet kwijtgeraakt bent, maar degenen die al een beetje opgewarmd waren zijn al aan het rijden met span (of aan het knutselen).
:]
 
Nederland is weer een paar aanstaande driewielpiloten rijker.

Met dank aan Rob

full


En opa is weer trots op zijn kleindochter. Opa reed net na de oorlog op een BMW met span. Dat was redelijk uniek in die tijd.
 
Sorry, beetje late reactie, beetje druk deze week.
Fantastische zondag in het MAG-weekend gehad, en alleen maar positieve geluiden.
Ik hoorde inderdaad wat gemopper dat ze maar met een boxer mochten proberen,
een HAYA had hun veel leuker geleken, maar wie het kleine niet eert.......
Bedankt voor de foto
 
@ zijspanrob:

Heb je ze zondag nog warm kunnen krijgen voor het zijspanrijden?
Ik ben zaterdag met de Mobiliteit Voor Gehandicapten daar geweest, was erg gezellig. De groep was flink nieuwsgierig en ik heb er nog een paar in de bak gehad om zo evt mn spannetje te kunnen verkopen aan ze :)
Helaas niet gelukt, ik dacht als Rob ze nou ff lekker enthousiast maakt hoor ik er mischien nog van 8-)

Btw...zaterdag kom ik daar aan, krijg ik een kaartje met jouw naam aangereikt.
Ik zeg da ben ik helemaal niet, zij: krijgen we geen les op dit zijspan dan?!
Nee dus.
Je was de eerste driewieler die het terrein op kwam rollen, Rob was nog nergens in zicht. Bovendien heb ik zelf al zo'n BMW (op slechts 2 wielen, maar je kunt niet alles hebben) en leek me die Hayabusa toch ook wel errug leuk. })
 
is dit een topic alleen voor inside crowd :?
      
voor een buitenstaander is het niet te volgen.

Ja, het zijn allemaal geheime codes. Snap je. :+

Maar ik snap dat het een vreemd topic is geworden als je niet op het MAG vrijwilligersweekend bent geweest.
 
is dit een topic alleen voor inside crowd :?
      
voor een buitenstaander is het niet te volgen.
Was ook niet de moeite geweest, we mochten van Rob niet eens van de parkeerplaats af en om nou er achteraan rondjes te gaan rijden lijkt me ook tamelijk nutteloos.

Wordt er niet beter op hè? O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan