MAG & vrijwilligerswerk

bertje-r1150r

Die hard MF'er
14 feb 2002
465
1
Moordrecht
Wie van jullie is er vrijwilliger bij e.o.a. motorgerelateerde vereniging/belangengroep? (zoals bijvoorbeeld KNMV of MAG)?

Welke werkzaamheden verricht je dan zoal? Hoveel uur wordt er gemiddel van je verwacht?

Vind het wel interessant namelijk!
 
De tijd die je erin stopt zijn helemaal afhankelijk van de werkzaamheden die je op je neemt en de wijze hoe je ermee omgaat. Vraag bij de MAG eens naar de mogelijkheden. Actieve leden zijn altijd welkom!

Zelf ben ik actief lid in de regio Noord-Holland. Helaas heb ik niet de tijd om mij met een bepaalde functie bezig te houden en ondersteun om deze reden de andere actieve leden bij hun werkzaamheden.

Dus als je tijd overhebt en je wilt iets betekenen voor motorrijdend Nederland, WORDT DAN ACTIEF LID BIJ DE MAG!!
 
Laatst bewerkt:
Ah...

Ik heb vanmiddag al een mailtje gestuurd naar de MAG met daarin de vraag naar de verschillende mogelijkheden. Ben benieuwd.

Hoe wordt zo'n file-actie bij de niet MAG leden aangekondigd? Ik heb er nog niets van gehoord. Ook op de site heb ik er niets over gelezen...
 
Bezoek eens een MAG regiomeeting in jouw omgeving. Op de MAG website staan ze aangekondigd en ook bij "waar is wat te doen". Dan kun je kennis maken met de vrijwilligers in de regio en hoor je vanzelf wat er te doen is.
 
Louis v/d Broeke
MAG-regio Zeeland.
Uurtje of 10 per week actief bezig voor de MAG, met alles rond de tunnel zo'n 25 uur per week..........en........met plezier :)
Tijdens een Regio-meeting kunnen ze je alles vertellen hoe en wat, ik neem af en toe iemand mee voor een gevaarlijke wegsituatie en dan kunnen ze zien wat het ongeveer inhoud.
Ook zijn diverse regio's op zoek naar mensen die willen helpen met de MAG-winkel/Beurzen/Motorclubs/PR en verkeerszaken.
Regio Zeeland is bv op zoek naar een vrijwilliger verkeer woonachtig in Zeeuwsvlaanderen.
Mzzl Louis.
 
Wel lid van de MAG, (nog) niet actief. Maar aangezien ik het momenteel al razenddruk heb (werk momenteel 7 dgn p/wk) kan ik daarbij ook nog niet echt veel tijd vrij maken voor NOG meer bezigheden. Wellicht als het strakkies weer wat rustiger wordt(en blijft).
 
Ik doe PR voor de regio Oost, kost je een paar uurtjes per week en af en toe een vergadering. Valt allemaal best mee hoor. :) Gewoon doen dus 8-)
 
Ik doe de beurzen/winkel voor Regio Zuid-Holland. Hoeveel tijd me dat kost varieert heel erg. Als je een weekend twee beurzen hebt kost het me dus twee dagen, aangezien we op dit moment gewoon te weinig vrijwilligers hebben. Organisatie zelf kost me een paar uurtjes per week.
Als losse beursvrijwilliger (dus standbemanning) kost het je een aantal dagen per jaar, dus dat is te overzien.
Hoe het met de andere functies zit, daar heb ik geen inzicht in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan