MAG

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
Zijn jullie eigenlijk allemaal lid van bv. de MAG (Motorrijders Actie Groep, www.mag-nl.org of andere belangenverenigingen? Of is dat in jullie ogen overbodig, onzin, etc.?

P.S. dit valt toch niet onder spam of wel? 8-)
 
Laatst bewerkt:
Vindt wel dat ze zinnige dingen doen, be echter geen lid.

Ben eigenlijk nergens lid van, behalve Moto73 en KicXstart.
 
Nergens lid van. Ja van de ANWB :)
MAG is ook niet alles, een keer een flink gat in de snelweg doorgegeven (via e-mail) in de buurt van Baarn (A1). Na 5 maanden kreeg ik een reply terug, toen was dat gat al maanden eerder dichtgemaakt bij het vernieuwen van de asfaltlaag van de hele A1. Tenminste, rondom Amersfoort is alles vernieuwd.

Iets sneller een reply van MAG was wel leuk geweest.
 
Kben ook lid van de ANWB, niet dat je er op de motor iets aan hebt...

En eigelijk met de auto ook niet omdat ik een leasebak heb... SHIT waarom ben ik nog lid :?
 
Kben ook lid van de ANWB, niet dat je er op de motor iets aan hebt...

En eigelijk met de auto ook niet omdat ik een leasebak heb... SHIT waarom ben ik nog lid :?

Hoezo met de motor niet ? Tuurlijk wel ;)
En ik heb geen leasebak, maar ik heb nu ook geen ragbak meer, dus heb hopelijk niet de ANWB nodig (nog nooit nodig gehad). Alleen hadden ze vandaag wel mij een km-kabeltje mogen geven ;) Deed het inens vanmorgen niet. Heb gister even een flink stuk door de berm lopen rossen om bij een groen verkeerslicht te komen, volgens mij issie toen ergens los gaan zitten.
Naja maandag kijk ik het wel even na. Maar ik moet wel zeggen dat het irritant is als je langs 12 flitspalen moet zonder dat je weet hoe hard je rijd :(
 
Ik ben lid van de MAG .

Waar ze nu bijvoorbeeld mee bezig zijn is de lobby vanwege de vangrails, dat hij niet motorrijder vriendelijk is...
 
Is een boom of een lantaarnpaal ook niet :? :?

OOk, maar als je op de snelweg onderuit gaat, he bje nog kans om te overleven, maar het komt voor dat een motorrijder nog tegen de vangrail aankomt en in 2 stukken scheurt, of gewoon de geest geeft in één geheel. OK, ik maak het nu wel heel erg bloederig, maar in elk geval, er hadden veel doden kunnen worden voorkomen met een \'motorvriendelijke vangrail\'
 
Op zaterdag 19 januari 2002 11:48 schreef Hans_V het volgende:Is een boom of een lantaarnpaal ook niet :? :?

Daar zijn ze dus ook mee bezig: zet lantaarnpalen aan de binnenkant van scherpe bochten i.p.v. aan de buitenkant. Zo eenvoudig kan het zijn... ;)
 
Ik ben ook lid van de MAG. Doen nuttige dingen voor ons motorrijders. Zeker niet van de KNMV met hun \'rij nou rustig anders zou je automobilisten kunnen irriteren\' -instelling :(
 
Wat betreft de motor. Ik ben niet lid van bladen, al koop ik er regelmatig.

Lid van wat clubs. Kawasaki, SV en hier...

KNMV instelling is inderdaad \'rij rustig want...\'. Niet geheel de mijne. Maar ben er wel lid van. Dit is voor een ander voordeel.

ANWB, is handig. Met name voor de auto :) .

En MAG vind ik wel oké. Ben er (nog) geen lid van. Maar ik heb wel eens met die protestrit meegereden. Wat was dat gaaf :] ...
 
Overigens: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=538

Zoekfunctie hè, misschien toch ergens duidelijk neerzetten, zodat alle nieuwelingen kunnen kijken of het topic dat ze willen starten misschien gewoon weer omhoog te halen is uit een diep en duister verleden ;)


Moet ik tegen ingaan.. Over een hele poos zal alles alweer een keer gezegd zijn. Moeten we dan alles gewoon opzoeken?
Zolang dat het onderwerp niet meer actief zichtbaar is, moet een topic over een zelfde onderwerp als uit\'t verleden kunnen dus!
 
Ben lid van KNMV en ANWB.
Had afgelopen donderdag motorpech. Ik had mijn slot een klein tandje doorgedraaid en op parkeerlichtstand gezet. Accu leeg dus toen ik naar huis wilde gaan van werk.
Ik dacht dat ANWB aanvankelijk ook meer voor de auto was maar dat is dus helemaal niet waar.
Met de startkabel mijn fiets weer gestart maar ik was zo dom om een na 2 straten even aan de kant te zetten (in de vrij) om effe te bellen...sloeg ie dus opnieuw af...gelukkig was de ANWB binnen 15 minuten erweer. Daarna effe een half uur flink gejaagd om de accu op te laden. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan