MAG

Toch tijd om de zoekmachine te updaten. \"MAG\" levert 654865456 hits op, \"belangenvereniging\", \"belangengroep\" en \"belangen\" allemaal 0. Dus vandaar dat ik een nieuw topic gestart heb. Is het misschien mogelijk een link naar Google o.i.d. te maken, zodat je in dit forum kunt zoeken? Of werkt zoiets hier niet?
 
Nergens lid van. Ja van de ANWB :)
De ANWB bestaat uit een stelletje klootzakken in het kwadraad! :(
Wat een K*T organisatie.
Ze bemoeien zich overal mee, ook al gaat het hun geen zak aan.
Ze geven een motorblad uit pro-motor :r het grootste k*tblad wat je je kunt voorstellen.
Als ik pech heb, ga ik liever 10km lopen dan ik die lui bel.
Bovendien heeft bijna iedereen een mobieltje bij zich tegenwoordig dus kun je ook een motorzaak/kennis bellen.
Zo dat lucht op :)

(En dan heb ik het nog geeneens over hun \"verzekeringsmaatschappij\" die nooit uitbetaald.)
 
Laatst bewerkt:
De ANWB bestaat uit een stelletje klootzakken in het kwadraad! :(
Wat een K*T organisatie.
Ze bemoeien zich overal mee, ook al gaat het hun geen zak aan.
Ze geven een motorblad uit pro-motor :r het grootste k*tblad wat je je kunt voorstellen.
Als ik pech heb, ga ik liever 10km lopen dan ik die lui bel.
Bovendien heeft bijna iedereen een mobieltje bij zich tegenwoordig dus kun je ook een motorzaak/kennis bellen.
Zo dat lucht op :)

De ANWB zelf heb ik niks mee. Maar ik heb al een aantal maal de wegenwacht nodig gehad, is echt beter als ieder ander. Zeker in het buitenland!
 
Vindt wel dat ze zinnige dingen doen, be echter geen lid.

Ben eigenlijk nergens lid van, behalve Moto73 en KicXstart.
kicx :r :r :r :r :r
vroeger toen het nog zwart-wit was, waren ze origineel en vernieuwend, nu worden dezelfde persfoldertjes overgetypt als bij die andere bladen. En respons is gedegradeerd tot het niveau van puistjesknijpende scooterrijdende pubers
 
Op maandag 21 januari 2002 13:02 schreef Mar1tin het volgende::^
:^ Het enige wat ze weten te vertellen bij de bespreking van een nieuwe motor is hoe goed je er een wheelie mee kan maken. Dan toch liever de Moto73
 
Moet ik tegen ingaan.. Over een hele poos zal alles alweer een keer gezegd zijn. Moeten we dan alles gewoon opzoeken?
Zolang dat het onderwerp niet meer actief zichtbaar is, moet een topic over een zelfde onderwerp als uit\'t verleden kunnen dus!

Das bullshit...een onderwerp is na 2 dagen al niet aktief meer...betekent iedere 2 dagen over zelfde onderwerp een topic openen?
 
Das bullshit...een onderwerp is na 2 dagen al niet aktief meer...betekent iedere 2 dagen over zelfde onderwerp een topic openen?
We hadden als idee om dubbele topics toe te staan zodra ze niet meer in de activetopiclist staan, leek ons wel een aardig compromis.
 
kicx :r :r :r :r :r
vroeger toen het nog zwart-wit was, waren ze origineel en vernieuwend, nu worden dezelfde persfoldertjes overgetypt als bij die andere bladen. En respons is gedegradeerd tot het niveau van puistjesknijpende scooterrijdende pubers


Op maandag 21 januari 2002 13:07 schreef bzn het volgende::^ Het enige wat ze weten te vertellen bij de bespreking van een nieuwe motor is hoe goed je er een wheelie mee kan maken. Dan toch liever de Moto73

Ben ook abonnee van Moto73, maar dat is meer op van al het nieuws op de hoogte te blijven, plus Moto73 komt 2x per maand.

Maar wat je in Moto73 leest, staat dezelfde week ook in elk ander motorblad. In de KicXstart staat tenminste ook andere zaken.

Plus in de KicXstart staan GEEN gePHOTOSHOPTE foto\'s :r , echt verschrikkelijk zielig voor een motorblad, sindsdien is Moto73 in mijn ogen zwaar gedegradeerd :r . Plus die gasten worden een beetje te opud, gaat steeds meer op Promotor lijken. Als er eens een reisverslagje instaat is het een kerel van 70 die kerkjes gaat bezoeken, of een leuk museum over watermolens :r , ben je toch echt zielig bezig.
 
Kicx is gewoon niet meer wat het ooit was; zijn wel nog redelijk prettig gestoord maar iets te \"all-round\" aan het worden! \'K ben wel nog lid/abbonee btw (nóg wel)
 
Kicx is gewoon niet meer wat het ooit was
:^

Daar waar ze in het begin altijd tegen aan hebben lopen schoppen, zijn ze zelf verworven. Was zelf lid van het eerste uur, ken Ben en Lammert persoonlijk (Lammert was ooit voorzitter van de Ducati Club Nederland), ik gun ze alle succes maar zelf ben ik 2 jaar geleden lid-af gegaan, omdat het nog geen schaduw meer is van wat het ooit was.
Ze hadden dan ook NOOOOOOOOIT in kleur moeten gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan