MAG

DaveCave

Die hard MF'er
7 jul 2001
256
0
Hopelijk is dit een stomme vraag :)

Iedereen hier is toch wel lid van de MAG.

Kreeg vandaag m'n MAG-A-ZINE binnen en ja hoor :) :) :)
DIT FORUM STAAT ERIN VERMELD

Voor wie nog geen lid is --> http://www.mag-nl.org/

 
ben trots dat we in de MAG staan, maar eh, ik ben geen lid...
(en op dit moment geen geld, faillisement etc...) :(

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-07-14 23:47 ]
 
Hoest mogelijk ... dit forum vermeld in het MAG-azine ?!?!?! Wie heeft het doorgegeven :?

Hulde :}
 
Dat met je knokkels over de grond slepen is misschien nog het enige dat je mag doen, als we geen verenigingen hebben zoals de MAG, die het vuile werk voor ons doen voor 50 piek per persoon/per jaar. Zij zijn degene die alle belachelijke wetgevingen en domme plannen van het kabinet in de gaten houden en daar tegenin gaan, zodat wij gewoon kunnen bijven rijden |(
Tijd om wakker te worden GuZ ( en alle anderen die denken dat het allemaal vanzelf gaat )
 
Dat met je knokkels over de grond slepen is misschien nog het enige dat je mag doen, als we geen verenigingen hebben zoals de MAG, die het vuile werk voor ons doen voor 50 piek per persoon/per jaar. Zij zijn degene die alle belachelijke wetgevingen en domme plannen van het kabinet in de gaten houden en daar tegenin gaan, zodat wij gewoon kunnen bijven rijden |(
Tijd om wakker te worden GuZ ( en alle anderen die denken dat het allemaal vanzelf gaat )

Ik begrijp hieruit dat jij lid bent nitromax?? ;)
 
Eerst een baan en dan wordt ik lid (net als de KNMV trouwens). Ben net afgestudeerd dus geef me een week of 6 :) .

Overigens ben ik het volledig met nitromax eens. De MAG en de KNMV zijn de enige lobbies die we hebben en daarom moeten wij die toch wel steunen!
 
Ik heb meer sympatie voor de MAG dan de KNMV, maar denk dat de KNMV door zijn politiekere (lees onderdanige) houding meer kan bereiken dan de MAG... '(
 
De MAG is wel wat rebelser dan de KNMV. Zal wel ontstaan zijn door een aantal gasten die de KNMV te soft vonden. Iets voor jou BertV? 8-)
 
Tijd om wakker te worden GuZ ( en alle anderen die denken dat het allemaal vanzelf gaat )
Goh... MAG-ers weten nu ook al wat ik denk...

Iedere keer als ik iets van MAG op tv zie/hoor trek ik snel een overal over mijn motorkleding aan...
je zou es daarmee geassocieerd worden... brrrrrr
 

Ik ben lid van de MAG en ik denk dat iedereen dat zou moeten zijn. Voor fl 50,-. per jaar steun je mensen die voor onze belangen op komen. Dat ze er niet in pak bij lopen zie ik ook wel en dat de KNMV meer bereikt snap ik ook wel maar je hebt gewoon "extreme" pressie groepen nodig. Als Netelehoer "A" roept en de MAG roept "Z" dan kan de KNMV "M" roepen om zo een compromis te berijken. De MAG noemt ook gewoon het beestje bij de naam en dat hebben ze in Den Haag ook nog wel eens nodig om wakker geschud te worden.
 
Goh... MAG-ers weten nu ook al wat ik denk...

Iedere keer als ik iets van MAG op tv zie/hoor trek ik snel een overal over mijn motorkleding aan...
je zou es daarmee geassocieerd worden... brrrrrr

Nu, we weten ondertussen wel dat je't niet zo op dat MAG gedoe hebt, maar wat we allemaal nog wel missen is een reden.
't Is natuurlijk makkelijk oim te zeggen dat 't onzin is, maar als je daar geen reden aanplakt..
 
Nu, we weten ondertussen wel dat je't niet zo op dat MAG gedoe hebt, maar wat we allemaal nog wel missen is een reden.
't Is natuurlijk makkelijk oim te zeggen dat 't onzin is, maar als je daar geen reden aanplakt..
belangegroepen voor welk doel dan ook vindt ik altijd erg eng, vaak een zeer beperkt wereldbeeld en de aanname dat je maar met 1 ding bezig bent. Lekker met ze alle simplistisch tegen de politiek aan schoppen....

Wat dat betreft is de kicxstart ook volledig de plank aan het misslaan.

Heb je die mag-ers wel es op het malieveld zien staan? gesselug....
Ik ken haagse motorrijders die daar dan tussen "toeristje" gaan uithangen, zorgvuldig iedere motorgerelateerd kledingstuk thuisgelaten....
 
Kortom.... omdat je niet met bepaalde leden van de MAG geasocieerd wilt worden ( Harley rijders bedoel je neem ik aan...) ben je het ook niet met hun denkbeelden eens :?

Persoonlijk vind ik bepaalde dingen van de MAG wel goed... Die campagnes tegen het afsluiten van dijken en dergelijke daar ben ik best wel voorstander van... Dat geneuzel over rekeningrijden dat is idd iets waarbij zowel KicXstart als MAG in mijn ogen te ver gaan...
 
Kortom.... omdat je niet met bepaalde leden van de MAG geasocieerd wilt worden ( Harley rijders bedoel je neem ik aan...) ben je het ook niet met hun denkbeelden eens :?
ik begon toch met te melden dat ik me met hun eenzijdige wereldvisie niet kon vereenigen?

dat het gross verder op verderfelijke waar rijdt en er dito eruit ziet helpt de antipathie idd ook een handje

Persoonlijk vind ik bepaalde dingen van de MAG wel goed...
iedere organisatie zegt wel wat goeds.... zo kan ik wel van alles lid gaan worden... ach... en afgesloten dijkjes.... daar ram je toch gewoon overheen? Lekker doorknallen zonder die kuddes slakken ;)
 
dat het gross verder op verderfelijke waar rijdt en er dito eruit ziet helpt de antipathie idd ook een handje

ach... en afgesloten dijkjes.... daar ram je toch gewoon overheen? Lekker doorknallen zonder die kuddes slakken ;)


Noujah, dan zou ik jouw toch bij die verderfelijke rekenen hoor.
Liever een hbarley die niet terugzwaait en in verrotte jeans op ze fiets zit dan een lederen idioot die wat mensen het leven opzettelijk lastig gaat maken. (to put it mildly)
 
Kortom.... omdat je niet met bepaalde leden van de MAG geasocieerd wilt worden ( Harley rijders bedoel je neem ik aan...) ben je het ook niet met hun denkbeelden eens :?
ik begon toch met te melden dat ik me met hun eenzijdige wereldvisie niet kon vereenigen?

dat het gross verder op verderfelijke waar rijdt en er dito eruit ziet helpt de antipathie idd ook een handje

Persoonlijk vind ik bepaalde dingen van de MAG wel goed...
iedere organisatie zegt wel wat goeds.... zo kan ik wel van alles lid gaan worden... ach... en afgesloten dijkjes.... daar ram je toch gewoon overheen? Lekker doorknallen zonder die kuddes slakken ;)

Kheb al vaker moeite gehad met het lezen van jou stukjes... dus sorry voor de misverstanden.

Ik ben het op zich wel met je eens, maar je manier van uitdrukken is af en toe een beetje cru. Ik ben ook GEEN lid van de MAG om dezelfde reden als jij... ("iedere organisatie zegt wel wat goeds.... zo kan ik wel van alles lid gaan worden... ")
 
Waar lees jij dat ik mensen het leven zuur probeer te maken?
Of MAG ik hier alleen maar ja en amen roepen?

Als je op afgesloten dijkweggetjes gaat racen waar voetgangers en fietsers dus geen motoren verwachten dan noem ik dat mensen het leven zuur maken

en aangezien ik hier niks meer ben dan jij mag je (van mij) alles roepen.. zolang je maar weet dat'k graag antwoord :)
_________________
http://www.pricewatch.be/images/mybike/ (Mijn Suzuki GSX-R600) http://www.pricewatch.be/cossiepower (My brothers high performance car)

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-07-16 12:01 ]
 
Als je op afgesloten dijkweggetjes gaat racen waar voetgangers en fietsers dus geen motoren verwachten dan noem ik dat mensen het leven zuur maken
der zitten remmen op mijn biek hoor, en ik hou me altijd enorm in bij medeweggebruikers (tenzij het motoren zijn }) )
meestal zijn die dijkweggetjes alleen open voor bestemmingsverkeer, dus ook oto's en motoren... en ik heb een bestemming....

ik ga natuurlijk niet over fietspaden lopen rammen...
 
Wat een vijandigheid, allemaal om een simpel vraagje.....
Maar toch...........
Voor de diegene die de MAG "verafschuwen", jongens blijf zo door gaan.
Laten we dan meteen maar alle hulp aan alle organisaties stop zetten want zoals jullie zeggen: "iedere organisatie zegt wel wat goeds.... zo kan ik wel van alles lid gaan worden... ". Lekker makkelijk denken, todat je straks wettelijk verplicht met een lichtgevend pak, een remlicht in je helm en een gordel om rondrijdt. En je ieder jaar voor een keuring moet gaan waarbij je sportpijp weer eens afgekeurd wordt of je voorvork omdat het geen originele is. Laat de politiek maar alle motorslopen opdoeken. Laat het allemaal maar gebeuren.
En ga maar lekker thuis je frustraties spuien op het internet en rij maar over die dijkweg, je doet maar.

Ik ben zeker geen doom denker, maar organisaties zijn en blijven nodig.
ALLEEN REDT JE HET NIET !!!! Niet tegen politiek Den Haag.

 
Ik weet zeker dat zonder de MAG en KNMV er hier (in nederland) een 100pk zou zijn.... + dat er heel veel dijken afgesloten waren.
 
Effe voor de duidelijkheid. ( nog maar een keertje dan...) Ik ben niet TEGEN de MAG. Kvind dat de MAG prima werk verricht, maar ik ben GEEN lid van de MAG. Net zomin als van de KNMV of de ANWB. ( of milieudefensie of Greenpeace of..) Ik ben nergens lid van. We kunnen wel allemaal lid worden van de MAG of iets dergelijks, maar zo lang we allemaal op de politieke partijen stemmen die ons de regeltjes opleggen heeft het ( volgens mij.) allemaal niet zo veel zin.


 
Ik ben het vaak eens met de stellingen van de MAG, niet altijd. Dat even terzijde: wat mij niet alleen hier, maar ook elders opvalt, is dat MAG leden min of meer stellen dat je eigenlijk als motorrijder lid van de MAG zou moeten zijn. Kijk, en daar ben ik het niet mee eens. Ter vergelijking: ik heb een bepaalde politieke overtuiging maar ben geen lid van een politieke partij. Ik stem wel als ik een oproep krijg. Kortom, de hele discussie zoalstie hier weer eens staat heb ik al een paar keer eerder gelezen. Om positief af te sluiten: MAG-Leden, probeer eens een andere benadering als je leden wilt werven. De MAG is goed bezig en ik begrijp de passie 100%. Ik ga mezelf zo langzamerhand ook maar eens opgeven als lid.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan