MAG

Ook lid. Ze doen nuttig werk om de verkeersveiligheid voor motoren in de dagelijkse praktijk te verbeteren. de KNMV verzorgt wel rij-opleidingen, maar daar ben je niet (alleen) mee, ook de inrichting van de weg is belangrijk en daar maakt de MAG zich sterk.

Op zich spreekt de MAG mij meer aan dan de KNMV.

Ben ook lid, moest verplicht zijn!! Helpt in ieder geval een beetje om de motorrijders op de kaart te zetten en te houden bij deze kreupele regering :(

'k heb net m'n KNMV lidmaatschap (+ lidmaatschap op 't blad Motor) opgezegd wegens een akkefietje met die flapdrollen. Dus er is weer ruimte voor een ander. Misschien dat MAG een goed idee is ;)

Ben ook lid (sinds januari dit jaar), voornamelijk om gebruik te kunnen maken van de in mijn ogen uitstekende en betaalbare allrisk verzekering.

Daarnaast vindt ik ook de actiepunten van de MAG uitstekend, maar als beginnend motorrijder kende ik de MAG nog niet tot ik voor verzekeringen ging zoeken. Ben naast het contributie betalen overigens geen aktief lid, behalve dat ik hun blad lees en eens per maand eens op hun site kijk.

zie ook www.mag-nl.org

Ik ben ook lid, ze hebben goede acties, zoals de vangrailen

lid: 11165

Laatst bewerkt:
Ook lid, en vanmorgen net een bumperstikker mogen ontvangen :P

Hier ook een lid :)

- Kost bijna niks op een jaar (25€)
- Ze zorgen tenminste dat de heren in Brussel ook eens aan de motorrijders denken (motorvriendelijke vangrail promoten, aanpassen van gevaarlijke verkeerspunten, gevaarlijke wegmarkeringen,...-
- Met hun nieuwsbrief blijf je toch op de hoogte van nieuwe regels enzo (zoals bvb hier in België zelf de plaats op de weg mogen kiezen, dus niet recht, parkeren,...)
- In het lidmaatschap zit rechtsbijstand dacht ik, hoop het el niet snel nodig te hebben
- 10% korting bij Hein Gericke, waardoor ik dat lidgeld al enkele keren heb terug verdiend.

Je zou dom zijn om geen MAG lid te worden

hoe ??? ben heel benieuwd, dit wist ik nog niet . . .

Pasje laten zien als ze afrekenen. Als je er regelmatig komt hoeft het pasje zelfs niet meer :)

Zeg je gewoon "m'n MAG korting ook nog ?" en dan zo van "oh ja" :)
Heeft me al heel wat geld bespaart :)

Terug
Bovenaan Onderaan