MAG

Ja ik ben lid en heb de sticker op mijn auto, links achter.
Overigens nog geen enkele andere auto met deze sticker gezien of reacties gehad van motorrijders of rijdsters.....
groetjes
 
Lidno.10067 (met wel nog een oud ledenpasje zie ik nu :P )
En nou nog een plekkie voor die sticker.....heb namelijk geen koekblik B|
 
Ja ik ben lid en heb de sticker op mijn auto, links achter.
Overigens nog geen enkele andere auto met deze sticker gezien of reacties gehad van motorrijders of rijdsters.....
groetjes

Paar weken geleden ben ik de eerste IRL tegengekomen.

Net na Leeuwarden, een Mercedes 300 blabla.

Was wel ff verbaasd en tuteleteejzoheej.
Krijg nou wat.....Ik ben niet de enige $%%^$#@# met zo'n sticker ;)
 
Ik ben wel lid, maar zo'n sticker is maar een mager alternatief voor het oranje veiligheidshamertje, om in noodgevallen blikkers uit benarde posities te bevrijden door op hun raampje te tikken O-) O-)

Moet de tekst eigenlijk niet zijn:'GEEF motorrijders etc.' Dus zonder 'IK' en met toevoeging van extra uitroeptekens? |( |(














Toch is het sneu van onze samenleving dat er een organisatie als MAG moet bestaan, evenals Amnesty International, etc.
 
Weet iemand of er al een reactie is van de 2e kamer betreft de handtekeningen actie voor de motor vriendelijke geleider rails?? :)
 
Lid #11xxx (iig ergens tussen de 11000 en de 11999 ;) )
Viel me trouwens tegen dat er maar zo weinig motorrijders lid van zijn :{
er zijn toch een half miljoen motoren in Nederland. Laten we even uitgaan van 300.000 motorbezitters (om het enigzins realistisch te houden). Betekent dat er maar 0,04% (12.000:300.000) van de motorrijders lid is van deze imo zeer nuttige organisatie.

Voor mij is het iig net zo vanzelfsprekend als mijn WA+ verzekering als mijn ANWB-lidmaatschap :)
 
Weet iemand of er al een reactie is van de 2e kamer betreft de handtekeningen actie voor de motor vriendelijke geleider rails?? :)

Nee joh, Ze zijn nog met vakantie. En politieke molens draaien erg traag. Dus heb geduld.
Maar je kunt je abonneren op de e-mail nieuwsbrief van de MAG. Dan blijf je op de hoogte. http://www.mag-nl.org/
Nog beter, wordt lid!
 
Terug
Bovenaan Onderaan