MAG

Ik ben lid.

Zaterdag ook sticker ontvangen.
Moet hem alleen nog opplakken.
Zit te denken aan kuipruit.
 
Ik plak em op mijn koffer denk ik. Of achterop mijn helm :?

:+

Ik heb een deukie in me auto. Op koffer, rechts naast slot.
Plak ik hem mooi overheen. Motorrijders blij, ikke blij.

Geen plek op me motor en M-F sticker erop vind ik meer dan zat.

Ben wel benieuwd eigelijk hoeveel mensen hem daadwerkelijk opplakken :?
 
:+


Ben wel benieuwd eigelijk hoeveel mensen hem daadwerkelijk opplakken :?

Vrouwlief rijdt er al een paar weekjes mee rond.

full
 
Ik ben lid.

Zaterdag ook sticker ontvangen.
Moet hem alleen nog opplakken.
Zit te denken aan kuipruit.

Gelukzakken, hier in .be geven ze zo een ding om op te naaien :P
Had ook liever een stivker voor op de motor gehad, kga echt niet met zo een badge op m'n jas rondlopen, hoe goed ik ze ook vind :P
 
Gelukzakken, hier in .be geven ze zo een ding om op te naaien :P
Had ook liever een stivker voor op de motor gehad, kga echt niet met zo een badge op m'n jas rondlopen, hoe goed ik ze ook vind :P

Verhaal gaan halen en vertellen dat het het meeste effect heeft als er een sticker op auto's wordt geplakt.
Die staan nou eenmaal in de file, toch :-)

Gaat ze nut beetje boel voorbij als je hem op je jas ofzo naaien moet.
Die sticker werkt wel trouwens.
Vandaag opgeplakt op auto en file :P

Mensen voor mij op linker baan die aardig tegen middenstreep stonden, verkasten meer naar links toen ik ze rechts voorbij was gegaan en ze blijkbaar sticker hadden gelezen/gezien.
En thank God kwamen er later nog motorrijders aan ook :]
 
ik vind eerlijk gezegd de sticker iets te groot. Wil best wel met een stickertje aandacht voor de mag en zijn punten vragen maar over het algemeen vind ik stickers op de auto niet mooi.

misschien dat ik er het logo uitknip, of .... zijn er ook kleinere varianten?
 
Op woensdag 02 juni 2004 19:08 schreef KoffieJunk het volgende:
ik vind eerlijk gezegd de sticker iets te groot. Wil best wel met een stickertje aandacht voor de mag en zijn punten vragen maar over het algemeen vind ik stickers op de auto niet mooi.

misschien dat ik er het logo uitknip, of .... zijn er ook kleinere varianten?
[/quote]

Valt mee toch ;)
Je ziet hem toch zelf niet als je in de auto zit :P

Hier de mijne:
full
 
Staat je Opel wel goed... :P

ff serieus, het is wel een erg lelijke sticker, kan dan wel een goed doel zijn, maar het oog wil ook wat.

Ach, als het maar werkt.
Zijn we allemaal mee geholpen.

En zoals ik zei...zie hem toch zelf niet als ik in de auto zit. En ik sta niet hele dagen naar de achterkant van me wagen te loeren.

Zolang de niet met motorrijders begane koekblikkers hem zien en er vooral wat mee doen, dan zij het zo dat er een lelijke sticker op zit.

Kan er altijd nog vanaf en heb ervoor betaald heh ;) :X
 
Jep ik ben ook lid en de sticker zit inmiddels op de eend. (2CV in het Nederlands).
Mocht ik ooit in de file staan dan predik ik in ieder geval het woord. O-)
 
Ook ik ben lid geworden na dit hier eens gelezen te hebben (wist van het bestaan niet af voor ik deze post gezien had |( )
Heb al een brief gekregen en al netjes centjes over gemaakt *D
 
ik vind eerlijk gezegd de sticker iets te groot. Wil best wel met een stickertje aandacht voor de mag en zijn punten vragen maar over het algemeen vind ik stickers op de auto niet mooi.
:^
Maar ik ben wel lid van de MAG. Waarom geen sticker die je aan de binnenkant van je raam plakt, beschadigt de lak van je auto ook niet als je 'm er weer af moet halen.
 
:^
Maar ik ben wel lid van de MAG. Waarom geen sticker die je aan de binnenkant van je raam plakt, beschadigt de lak van je auto ook niet als je 'm er weer af moet halen.
Plakbandje? :+

Heb dat ding nog steeds niet op de koffer geplakt B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan