Magazine Choppers??

Dreetje

Rookie
3 mrt 2004
27
0
Veenendaal
Ik heb wel wat motor-bladen gelezen, maar voornamelijk worden de race-motoren, de wat sportieve, besproken. Ik zoek een goed blad waarin de nieuwe (en oude) choppers/customs in besproken worden (zoals de Shadow, magna, Virago, Dragstar om er maar een paar te noemen...).
Kan iemand mij wat aanraden?
Alvast bedankt!! :}
 
inderdaad!
Maar ik moet er bij zeggen dat er in bigtwin vooral veel artikelen staan met (licht) vrbouwde motoren, en toch wel 75% procent harley(aangezien die over het algemeen wat meer verbouwd worden)
 
Hmm, jammer dat er dan zoveel over Harley instaat...
Maar, misschien toch eens de moeite waard om ff te koekeloeren. :)
 
[edit viccie: ff een "h" in de topictitel geketst. Ik dacht dat je politietijdschriften zocht :P ]
 
[edit viccie: ff een "h" in de topictitel geketst. Ik dacht dat je politietijdschriften zocht :P ]

Hahaha, ik zag al dat ik dat vergeten was. Ik heb gekeken of ik dat zelf kon veranderen, maar ik kon het niet voor elkaar krijgen...
Ik heb niets met politietijdschriften, dus dat is het niet.. *D
 
Zelf heb ik voor het tweede jaar alweer een abonnement op dit blad;
http://www.motorcyclecruiser.com/

T'is in het engels, maar dan doe je er lekker lang over ;-)

Geen snelle jongens, soms wat over Harley's, maar dat kan niet anders als het over cruisers gaat :)

Bevalt mij prima, heb de laatste keer voor 2 jaar het abonnement verlengt. Het blad komt trouw binnen . . . vanuit Duitsland :?

See ya,
BikerTeeCee
 
Hoi hoi,

Ook ik was lang op zoek naar een goed blad.
De custom uit belgie vind ik het mooiste tot nu toe.
Bigtwin is erg hd gericht.
Andere bladen hebben vaak vrouwen die de motor verpesten.
En er zijn er idd heeeeeeel veel die op supersport gericht zijn, erg jammer mijn inziens.

Grt ie$je.
:]
 
Custom is een tijdschrift waar vele Japanse customs in besproken worden,al dan niet verbouwd.
Is een tijdschrift onder beheer van Motorrijder Magazine.
 
eeuh, als je in een blad als easyriders kijkt wordt het vrouwelijke "schoon" wel erg irritant op een gegeven moment. Heb je een artikel over een of andere ruige chopper, staat er weer zo'n domme trien (waar halen ze zulke vandaan?) VOOR de motorfiets (liefst voor interessante details) i.p.v. er achter, dan heb ik zoiets van: waar gaat het nou om in dit blad? van de motorfiets is dan vaak weinig te zien |( Erger nog is het als een of andere verlepte hero*ne**** (zeg maar dom schaap) achterstevoren op het zadel zit. Echt zo van: goh, waar zit nou het stuur????

Bigtwin is stukken beter. Aandeel HD valt best mee, en het vrouwelijke schoon ziet er stukken intelligenter uit dan bij de Amerikaanse magazines. Ook lees ik nog wel 's the Horse door. Veel Japanse en Engelse motoren, en dan vooral extreem!!!!!
 
Back Street Heroes, daar staan dergelijke motoren ook in, alleen lichtelijk gemodificeerd / verfraaid O-) O-) O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan