Magazine SuperBike

powerpulse

MF veteraan
5 feb 2002
2.118
2
Plantage
Zag vanochtend bij de boekenboer een nieuw mag liggen. SuperBike. Die van november heeft een groene cover en alle nieuwe modelletjes van 2005 die een beetje spannend zijn. Eigenlijk kocht ik deze maar omdat ik de Performance Bikes al zo lang mis.. :( WTF is daar mee gebeurd? Ik kocht hem een tijdje niet meer, opeens is die malle met die bril dood, tot overmaat van ramp zie ik het blad ook niet meer. Dingen zullen wel veranderen. Nouja, dit is ook wel een leuk blad.
Maar ik mis PB zo.. ;(

Maar welke blaadjes lezen jullie nou?
Ik dus moto73 / SuperBike. Maar ik mis een beetje een geschift blad waarmee ik mezelf kan identificeren..

Nouja, keep on burning. :]
 
Zag vanochtend bij de boekenboer een nieuw mag liggen. SuperBike. Die van november heeft een groene cover en alle nieuwe modelletjes van 2005 die een beetje spannend zijn. Eigenlijk kocht ik deze maar omdat ik de Performance Bikes al zo lang mis.. :( WTF is daar mee gebeurd? Ik kocht hem een tijdje niet meer, opeens is die malle met die bril dood, tot overmaat van ramp zie ik het blad ook niet meer. Dingen zullen wel veranderen. Nouja, dit is ook wel een leuk blad.
Maar ik mis PB zo.. ;(

Maar welke blaadjes lezen jullie nou?
Ik dus moto73 / SuperBike. Maar ik mis een beetje een geschift blad waarmee ik mezelf kan identificeren..

Nouja, keep on burning. :]

motor wereld.

belgisch blad, beetje onduidelijk nederlands af en toe, rare zinsconstructies, en rare uitdrukkingen (ipv vast en zeker -> "zeker en vast" ) maar een tof maandblad met een ontzettend hoog poser gehalte.

wat dan toch wel weer iets heeft....
 
PB rulez, hoewel stukken minder dan enkele jaren geleden. Die malle met die bril (ronny smith) is vorig jaar omgekomen bij een scooter ongeluk.

tlh
 
Ik heb nog wel een aantal nummers. Waar ze bijvoorbeeld dat R1 blok in een R7 frame prakten. Of van een gecrashte rf900 een racer wilde maken. Geweldige humor hadden ze ook.

Maar maken ze dat blad dan nog wel?
Ach misschien ook maar beter om hem niet te kopen, en door te blijven borduren op de herinnering wat eens een schitterend blad was..
 
Ja hoor, het blad wordt nog gewoon gemaakt en is zelfs nog het best verkochte motorblad in de UK.
Als je de NL versie bedoelt: die heb ik alleen bij de introductie gezien. Die was zoooooooo slecht dat het terecht is dat je die niet meer ziet.

tlh
 
Ik haal de Engelse PB nog elke maand???? Misschien verkoopt je bladenboer 'm niet meer?
 
Ik lees wekelijks :

- MCN :}

Maandelijks leesvoer :

- Performance Bikes ( UK-versie dus inclusief de gratis gadgets ) :9

- Superbike Magazine ( UK-versie dus alweer met de gadgets ) :9

- Motoren & Toerisme
 
Nou, hiero niet dus, wel het blad, geen gadgets. Moet eens een hartig woordje spreken met de boekhandelaar. :(
 
Hier zijn ze ook allemaal nog te koop, alleen worden die bladen met het jaar 1 á 2 €uro duurder dus ben ik er maar eens mee gekapt. PB € 9,20 en Superbike € 7,30. Als je veel over het net surft ben je net zo goed op de hoogte. Ik heb alleen het blad Motor nog, ook vanwege de droomteamcompetitie.
 
Hier zijn ze ook allemaal nog te koop, alleen worden die bladen met het jaar 1 á 2 €uro duurder dus ben ik er maar eens mee gekapt. PB € 9,20 en Superbike € 7,30. Als je veel over het net surft ben je net zo goed op de hoogte. Ik heb alleen het blad Motor nog, ook vanwege de droomteamcompetitie.

die prijzen zijn inderdaad onbeschoft, TWO is het dikste van allemaal en ook iets van 9,20 dus beste value for money als je het mij vraagt, en waarom ik ze nog steeds koop is vanwege de te droge humor die ik nog steeds mis in nederlandse bladen.
 
die prijzen zijn inderdaad onbeschoft, (..), en waarom ik ze nog steeds koop is vanwege de te droge humor die ik nog steeds mis in nederlandse bladen.
:^
Humor--> Kicxstart ?

Alhoewel de wijze waarop de Kicx middels objectiveerbare feiten gehakt maakte van de nieuwste/mooiste/snelste/beste etc. BMW pas was bijna niet leuk meer.
Ik kreeg terstond medelijden met onze oosterburen en m.n. de ontwerper(s), die krijgen 't zwaar.

Zelf koop ik meestal wel wat Engels, dus PB/SB/FB bij de vriendelijke O-) kioskmevr :9 w en lees standaard (abootje met probeertijd) al jaren de Kicx.
Het hangt van de inhoud/cover af, zal ik maar zeggen en idd. is Superbike nog enigszins betaalbaar en zeer lezenswaardig.
 
:^
Humor--> Kicxstart ?

Alhoewel de wijze waarop de Kicx middels objectiveerbare feiten gehakt maakte van de nieuwste/mooiste/snelste/beste etc. BMW pas was bijna niet leuk meer.
Ik kreeg terstond medelijden met onze oosterburen en m.n. de ontwerper(s), die krijgen 't zwaar.

Zelf koop ik meestal wel wat Engels, dus PB/SB/FB bij de vriendelijke O-) kioskmevr :9 w en lees standaard (abootje met probeertijd) al jaren de Kicx.
Het hangt van de inhoud/cover af, zal ik maar zeggen en idd. is Superbike nog enigszins betaalbaar en zeer lezenswaardig.

Mijn kicx abo heb ik opgezegd omdat ik de humor niet kon vinden zelfs niet tussen de regels door.
maar das een andere discussie
 
Terug
Bovenaan Onderaan