mager vrouwtje zoekt motor

Is Nederland geschikt om hard te rijden dan?
Ik zie op elke hoek van de straat tegenwoordig een Koos staan, lopen of zitten :?


full
 
Vergeet niet dat een Ducati heeeeeeeeel vaak kapot gaat.

In de tijd, dat jij geboren werd, waren er misschien nog Ducatis met slechte afwerking. Dus, toen je een grote jongen werd, was dat tijdperk al lang voorbij. :+
Vertel eens, hoeveel duc's heb je versleten v/a 1980?????

:W
 
Hoi ! Je moet gewoon voor de motor gaan die je mooi vind en die je lekker vind zitten en rijden !
Ik ben 1.64 en 69 kilo en rij op een originele fazer 600 , voeten kunnen bij de grond en rijden als een speer... je moet sowieso wennen aan het gewicht van de motor en er mee kunnen manoevreren zoals je af kunnen zetten om de motor aan het rollen te krijgen omdat je wilt keren ofzo.... kijk als die fazer pleurt dan kan ik hem ook niet oprapen maar daar heb je weer mannen voor ;_) Groetjes Yvonne
 
Hoi ! Je moet gewoon voor de motor gaan die je mooi vind en die je lekker vind zitten en rijden !
Ik ben 1.64 en 69 kilo en rij op een originele fazer 600 , voeten kunnen bij de grond en rijden als een speer... je moet sowieso wennen aan het gewicht van de motor en er mee kunnen manoevreren zoals je af kunnen zetten om de motor aan het rollen te krijgen omdat je wilt keren ofzo.... kijk als die fazer pleurt dan kan ik hem ook niet oprapen maar daar heb je weer mannen voor ;_) Groetjes Yvonne


Hé nevin,

Ook als je fazer omvalt is het over het algemeen geen probleem om hem weer op de bandjes te krijgen hoor:

http://www.pinkribbonrides.com/dropped.html (Pink Ribbon Rides)
 
Hee Neef !

Maar dan heb je het over een bmw met boxermotor en dan ligt ie niet zo plat als mijn fazer hoor !
Heb het geprobeerd met een lesmotor en ik krijg het echt niet voor elkaar.....heb daar geen kracht meer voor.....dus dan toch maar een man !
 
Beste Walking,

Je schrijft niet of je al een motorrijbewijs hebt en hoeveel rijervaring.

Hey,

Ik heb denk ik in het begin ergens wel aangegeven dat ik nog geen rijbewijs heb maar er mee bezig ben. Ik weet gewoon graag op voorhand wat de mogelijkheden zijn en wat ik aan kan. Want ik wist inderdaad niet dat het gewiht niet echt telde, maar de lengte... Dus... in plaats van te kwijlen op een motor die voor mij niet haalbaar was, kwijl ik nu op motoren die voor mij handelbaar zullen zijn. Ik wist ook niet dat proefrijden zo veel verschil kon maken...

Wat voor soort bike... Een naked vind ik wel cool. Had mijn oog laten vallen op een Honda CB-1, maar wegens te veel kans op kosten (gezien oudere motor) en ik er zelf niet aan kan werken (al zou ik dat wel graag leren) ga ik toch voor een andere bike gaan. Misschien een CB600 (f). Die vind ik mooi en zijn iets groeter dan CB-1. Maar het is nog steeds toekomstmuziek. Hoop er binnen de 6 maanden één te hebben (welke motor dan ook... als ik hem maar mooi vind en hij 600 cc heeft om mee te beginnen.

Greetz.
 
ge woont in gent ? ma das perfect waar, kunt ke proefrijden op de mijnen,
zult zien, gewicht & vering in een motor is de allesbepalende factor hoeveel plezier je eraan hebt, de pk's zijn daaraan ondergeschikt :+


Met wat rij je dan wel?
 
Zo'n ding wat ik heb is ook wel wat voor kleine mensen

vfr400r zie linkje in mn signature...

Die van mij gaat van de zomer te koop waarschijnlijk ;)
 
zoiets mischien leuk ?

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//motor-brommer.marktplaats.nl/motoren-suzuki/82146637-suzuki-gsxr-400r.html%3Freturn%3DeJw9jFsKgzAQRfci2L%252Bah1o1IsXuJLWhBhMTkpFaS%252FfeyU9huJxzuYwUTHy0oH0UrK1FFpUM09zPAF4Qsjiv1sLKsIA3UkIsVkOsAxfUesa7B2etCvHfxe3YFk2mhjbFDNZcdzOw0yMO4PJyZHl5MxjjpWkTckRcJgTEQ%252FuEO2JLK86TvFGquuy6ZMsL7Rn3kPOaUyyc1%252BntyQ8s678%252F0hU%252Bng%253D%253D%26df%3D1%26fta%3DeNo9kt1uHDEIhd%252FFUnMN2GDA2meJRtoqWnWqrDJpsm2Ud69%252F59Kf4PgcYHPxr8PVw5%252B3%252Fflj249QDs%252FRw2O%252F4NP1uLy%252FOpYdXbKWnTxDLvu7%252F7vdy%252F5whURU9r%252BeOJpR%252BfXpL8fj7QdBeb3fHJ%252FuF2yCycN9e%252FkZSmX1WeVv1%252FrT5hH86%252BZQugVRYgaLq6wiRTJh0YZooCwWMxk2FCcyAMicGkqzkQBYhhZPBAgqIg3JalSmxF0%252BT6TACVNuSJcWJpHYkc2qTCwE1q1O%252BxnFTLGL4fSfSWNU6WaRVibBmCJ1thIQRTQcemkxE7Q0es8MIlyDdCZLrzZmHb0rBbFqHFlxxUBOCac%252FW9EItabr8105NGlN26dJeE7Yoih3duaov0buI6aVg62a1j4qSqdebkPojBdDJaVRdy6jHhPA%252BHflsLpahVGna%252FbVy8xGdu62NiOE8n24efi9PZ7bxdUju%252FaTIA%252FbZztF8BDm%252B%252BN8f%252F8H%252Fou8Kg%253D%253D
 
hey gewoon een dikke R1 kopen net zoals ik.
ik ben maar 1.65 m kom maken bij de grond en die fiets weegt maar 200 kg inclusief olie en bezine enzo en hij heeft iets van 150 of 160 pk :]

theoretisch 150 op de krukas overdrijvert ;)


MrHawkey schreef ergens

Ik heb een gsxr1100 en ik ben 1,60 en dat is nog veel denk ik.

Je liegt, je loopt tegen de 1.90 ;)

Maar om even terug te komen op het oorspronkelijke bericht: de TS wilde weten of een monster 600 niet te zwaar was voor haar. Vervolgens geeft ze aan dat ze een honda naked ook wel ziet zitten.

En wat doen de vriendelijke mensen op dit forum? Komen aan met 1000+cc en vol kuipwerk... *O*

Een monster 600 te zwaar voor je, dat denk ik niet. Onderhoud moet je wel rekening mee houden, waar je goed op moet letten met duc's dat ze om de 10.000 km een redelijk dure beurt nodig hebben. Dus als de motor net die beurt heeft gehad, is er weinig tot niets aan de hand! Je kan beter kijken naar laatste beurten/vervangen onderdelen dan technische specificaties. Kan wel uitleggen naar wat je moet kijken, maar daarvoor kun je beter een technisch(er) iemand in de buurt vinden.

Succes met lessen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan