Magna claxon en knipperlichten doen het niet meer

patbuel

Rookie
3 aug 2006
4
0
lely
Hallo na het poetesen van mijn magna V45 uit 1983 doet de claxon en de knipperlichten het niet meer...wel branden de voorste knipperlichten en als ik de schakelaar naar links of rechts zet dan gaat het desbetrefende knipperlicht uit,dus ik denk niet dat het aan de stuurschakelaar ligt..vraag waar zitten de zekeringen voor de claxon en de knipperlichten??
zie wel een zekeringkastje onder de buddy seat met 4 zekeringen maar die zijn goed.. zit er ergens anders nog een zekering??
iemand een antwoord op dit probleem dus claxon en knipperlichten doen het niet meer??
groeten patrick
 
Meestal zitten zekeringen toch wel centraal, en is de main fuse (hoofdzekering) ergens anders gezet, bijvoorbeeld op het start relais.

Als ze ergens anders zitten, misschien bij het balhoofd?

Meestal zit er wel een legenda bij in het zekeringen klepje, kijk eens daarop!

Tja, knipperlichten zou aan het relais kunnen liggen, stekker verkeerd om? Mijn toeter doet het ook niet, maar dat is wat anders _O- wellicht op een zelfde zekering, maar als je zegt dat ze wél branden is het dus geen zekering.

Nou ja, morgen (o wacht, vandaag) vrij: KLUSSEN! veel succes.
 
Rijd ook al zonder toeter, wat soms lastig is i.v.m. vervelende koekblikkers,
maar moet eerst kuip erafslopen om bij een en ander te kunnen, te veel gedoe,
middelvinger werkt ook. Knippers is vaak aarde probleem, of kapot lampje.
Overgens kan een zekering heel lijken en toch stuk zijn, zou gewoon nieuwe erin doen en even checken, kosten vrijwel niets.
 
Rijd ook al zonder toeter, wat soms lastig is i.v.m. vervelende koekblikkers,
maar moet eerst kuip erafslopen om bij een en ander te kunnen, te veel gedoe,
middelvinger werkt ook. Knippers is vaak aarde probleem, of kapot lampje.
Overgens kan een zekering heel lijken en toch stuk zijn, zou gewoon nieuwe erin doen en even checken, kosten vrijwel niets.
_O- ik lig weer dubbel :}

Motorrijders hedendag, te lui om een kuipje te slopen :+
 
Zit er niet ook een zekering houder bij je contactslot op je kroonplaat ? (oude Honda's hebben dat wel, richtingaanwijzers en claxon zitten vaak op 1 (10A) zekering.

Dat je richtingaanwijzers aan de voorkant branden komt omdat je waarschijnlijk een amerikaanse import motor hebt. (richtingaanwijzers aan de voorkant hebben ook 3 draden namelijk ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan