Magna (v45) chops?

Als de koplamp op de 'normale' plek gemonteerd wordt en er een laag breed stuur op komt (met risers van zo'n 6cm) ziet het er al een stuk dikker uit; trust me ;)
 
.... en dan heb ik wel weer interesse in het stuurtje dat er nu op zit.
 
zeg maar de koplamp op de plek waar daar op de foto nog de (wijle) claxon zit??)
en die risers is denk ik wel een probleem want de tank is erg breed en dan zou ik met me stuur tegen de tank aan komen denk ik....of niet??oplossinge??
want ik zit idd wel te denken aan een lekker breed stuurtje...
.... en dan heb ik wel weer interesse in het stuurtje dat er nu op zit.
ik hou het in gedachte voor als ie er af gaat *D
maar als ik me niet vergis heeft highwayhawk een soortgelijk stuurt in de collectie, iets dikkere ''buizen''... :?
 
Heb je d'r een hardtail van gemaakt of een Sabre achterbrug in gezet met monoshock?
Voor het stuur zou je misschien zo'n stuur kunnen gebruiken (flyerbar geloof ik :? :? ) als bij zeldzame.
 
en die risers is denk ik wel een probleem want de tank is erg breed en dan zou ik met me stuur tegen de tank aan komen denk ik....of niet??oplossinge??

je kunt het altijd proberen natuurlijk, heb ik ook gedaan, net zo lang sturen passen en verschillende riserhoogtes uitproberen tot het precies uitkomt...
 
het is een magna blok in een sabre frame, dus ja, een pro-link vering...
maar wat voorn stuur heeft Zeldzame dan?? ik heb een ontzettende brede tank dus ik weet niet of dat allemaal gaat lukken -O-

dit stuur:
full
 
neeeuuhh..niet helemaal de wind van voren maar wat wij wel eerlijk durven te laten zien, glimmend of niet is iets wat jullie vaak verschuilen achter een hoop tuppawear...
ik zeg altijd maar zo.... mooi zwart is niet lelijk, van mij hoeft al dat glimmende niet zo...

ja is wel een mogelijkheid denk ik ja, zou denk ook nog wel kunne met de tank...we gaan het eens overwegen O-)
 
Ik zou dan wel die 2 claxons op een andere plek plaatsen en de koplamp echt op de onderste balhoofdplaat monteren; zo wordt het een beetje een rommeltje...
 
Terug
Bovenaan Onderaan