Magnesium velgen suzuki

Al met al is het gewoon een beetje vreemd. Jij zet je project stil en de mooie velgen mogen de deur uit...

Ik zet m'n project niet stil, ik heb m'n motor verkocht. Dus al die spullen zijn nu gewoon overbodig geworden. Ik heb besloten dat zo'n project er de eerst komende jaren er niet inzit (chronisch tijdgebrek). Ik ga absuluut weer een motor kopen, maar daar word niks aan verbouwd. Die word gewoon voor woon/werkverkeer.
 
(Bv de stoelframes van Alfa) Net als een stoelframe wat ineens af zou breken :X


Nou heb ik toevallig een Alfa Romeo 145 en ik heb beide voorstoelen moeten vervangen omdat die afgebroken waren :X


Wel vette velgjes die zouden prima staan onder mijn oldskool... heb er denk ik nu alleen geen geld voor ;(
 
Laatst bewerkt:
Voor net geen 300 euro per wiel weet je of ze nog goed zijn en krijg je behandelt en in de kleur die je zelf wil, weer terug van Marvic. Met garantie dat ze goed zijn.

Als ze niet goed zijn berekenen ze alleen de kosten die ze tot dan toe gemaakt hebben.

FF vakantie naar Italie boeken zou ik zeggen ;)


Kan je die krengen ook online bestellen. :P

@TS wat is je richtprijs?
 
Ik zet m'n project niet stil, ik heb m'n motor verkocht. Dus al die spullen zijn nu gewoon overbodig geworden. Ik heb besloten dat zo'n project er de eerst komende jaren er niet inzit (chronisch tijdgebrek). Ik ga absuluut weer een motor kopen, maar daar word niks aan verbouwd. Die word gewoon voor woon/werkverkeer.
Ok sry, dan had ik het fout (zat dat andere project topic te lezen ..)
 
Magnesium wordt ook beschermd door de oxidelaag,net als alu en zink. magnesium verliest daarentegen wel sterkte bij lang in een zuur/base bad liggen, of bij galvanische corrosie. blootliggen is geen punt
 
Maar als ik het goed begrijp zijn ze nog wel te koop?

heb een suzuki sv 650 k3 en deze velgen vind ik wel vet. Welke maat zijn ze nou eigenlijk gezeik van wel of niet behandelen geef ik nix om, laat ze toch poedercoaten als er maar geen scheurtjes ect in zitten. En wat wil je er nou voor hebben, zit er niet in en zou ook niet weten wat ze waard zijn

Zit er nog lak op of zijn ze helemaal kaal (scheelt mij weer stralen)

Mzzl Jerry
 
Terug
Bovenaan Onderaan