Mail aan Lemstra Motoren

ff wachten op reaktie en indien geen reaktie, heel veel herrie maken in de winkel als er heel veel volk binnen staat (doet het altijd)

Ben ik met je eens! Ik heb bij die prutser van Moto Ralo in Uden (een officiële Honda dealer) twee NIEUWE Fireblade's gekocht.

Het was net rond carnaval dus hij had weinig tijd de motor uit te kratten maar ik had haast om de nieuwe aanwinst met het mooie weer te rijden :}

Dus een deal gesloten, hij zou hem ENKEL uit de krat halen en ik zou de motor vervolgens met een aanhanger ophalen en verder afmonteren en schoonmaken. M.a.w., hij heeft enkel benzine en olie in de motor gegooid en hem gestart (garantie kwestie), verder NIETS maar dat was ook de afspraak!

En nu komt ie, wil ik de motor contant betalen moet ik fl. 133,50 BOVENOP de afleveringskosten betalen!!! (overigens had hij de afleveringskosten én de prijs van de motor naar boven afgerond, nog eens fl. 17,50).
Ik vraag dus waarvoor ik fl. 150,- teveel moet betalen...zegt die sukkel "dat zijn de kosten voor 4 liter olie, een geeltje benzine, het op kenteken zetten en het kentekenplaatje, die nieuwe zijn erg duur!" :?

Nou vraag ik je, ik heb er dus twee nieuwe Blade's gekocht plus de nodige onderdelen voor in totaal zéker fl. 65.000,- en dan moet je voor de "service" betalen bovenop de afleveringskosten die bij - neem ik aan - iedere goede dealer UITERAARD bij de prijs in zitten!

Nou, Adje, dat was absoluut de laatste cent die ik bij je heb besteedt :j

Het lullige is dat je zo'n hagelnieuw model dan niet zomaar ergens anders kunt kopen, de eerste serie is doorgaans al uitverkocht voordat ze bij de dealer staan dus je kunt zo'n dealer niet zomaar de dikke :j geven en naar een ander gaan...

Ik weet niet of meer mensen zulke slechte ervaringen hebben met motorzaken, laat het weten in dit forum...het gaat simpelweg véél te goed in de motorbranche, de klant is geen koning meer!

Het motto is, motor kopen en je vooral niet meer laten zien, of het moet voor een nieuwe motor zijn :(

René :]
 
anders gewoon niet genoeg geld bij je hebben en de rekening op laten sturen.
je staat sterker als zij nog geld te goed hebben!
maar je zou bijna van te voren zwart op wit moeten vragen wat het gaat kosten.
er staan ook vaak dingen op de rekening die niet kunnen of niet gebeurdt zijn.
gekijk controleren en dan pas betalen.
heb eens een CO test gehad op een diesel en al een paar keer koelvloeistof en ruitensproeierspul dat er echt niet meer bij kom.
meteen iets van gezegt ,zou ik een creditnota krijgen :j ,not dus gelijk afhandelen.
 
Ik had 230 betaald en anders haalden ze het er maar weer netjes uit. Ik had echt niet 90 euro meer neergelegd. Dikke :j voor ze dan. Je had mondelinge bevestiging, en ook nog eens zwart op wit (maar email is niet echt rechtsgeldig he).

Je kan beter bellen of nog beter, langs gaan. Via e-mail reageren motordealers niet zo snel.
:^
 
www.motordealer.info gewoon je verhaal neerzetten...

heb je goeie ervaringen zet het er neer..

heb je negatieve ervaringen...zeik die dealer af tot op het bot .... })
 
Ze noemen hem niet voor niets Lamstraal hehehe

Zelf nooit slechte ervaringen gehad bij lemstra altijdt goed geholpen en vaak gematst met prijzen :)
Ben zelfs een keer opvrijdag middag na 5en geholpen (kreeg nog bier ook van ze :9 )dat noem ik nou service!

Ik hoop dat jouw verhaal een 1 malig incident is en berust op een misverstand.

Naar motorport w'veer ga ik in iedergeval nooit meer wat een balletent :r

Bedoel je Hoogland Guz???
 
Terug
Bovenaan Onderaan