Mailen naar Verkeer en waterstaat

Mailbom lijkt me wel een leuke optie. Is wat minder riskant als poederbrieven 8-)
 
emailen werkt echt niet hoor. Denk je dat een paar e-mailtjes ze van gedachte kan veranderen?
Je zou het groot moeten aanpakken, niet digitaal maar met gewoon HALF nederland (auto en motor) naar Den Haag.
 
lijkt me leuk, maar dan ga ik wel met de motor, dan kom je er nog tussendoor. ALs half nederland dit gaat doen staat het op 80 kilometer van denhaag vast! Dat geeft dan gelijk ook het echte probleem aan: MEEEEEEER asfalt!!
 
Minister Netelenbos van Verkeer heeft de Tweede Kamer gevraagd geduld op te brengen als het gaat om de verbetering van het openbaar vervoer en de strijd tegen files.

VVD, CDA, D66 en GroenLinks hebben stevige kritiek op het verkeersbeleid van Netelenbos. Van haar strijd tegen de files zou weinig zijn terechtgekomen en het openbaar vervoer heeft niet de gewenste impuls gekregen.

Netelenbos zegt dat het heel wat jaren duurt voor er zichtbare resultaten zijn van het uitgestippelde beleid. \"Dat is mijn lot.\"




Bron: www.rtlnieuws.nl
 
Laatst bewerkt:
emailen werkt echt niet hoor. Denk je dat een paar e-mailtjes ze van gedachte kan veranderen?
Je zou het groot moeten aanpakken, niet digitaal maar met gewoon HALF nederland (auto en motor) naar Den Haag.
...En dan die tr*t zeggen dat dat nu juist het probleem is... Al dat onnodige gereis... |(
 
als ze een antwoordnummer hebben is een grindtegel ook een optie (70x30)

moet dan wel half nederland doen..
hierbij wel op eigen verantwoording doen!!
 
Ach dat mens is geestelijk gestoord. De mensen die hard rijden veroorzaken de files, die maken ongelukken, als je die er niet tussen hebt zitten heb je geen files. YEAH RIGHT. Die kut is echt dom, ik snap ook niet waarom ze minister is. Het wegennet dateerd nog van 50 jaar geleden, en nu rijden er veel meer voertuigen over diezelfde weg heen... dan moet je het toch uitbreiden om files te voorkomen...

Zijn wij nou zo dom allemaal, en dat zij superslim is, of is ze toch gewoon een domme koe ?
 
Ach dat mens is geestelijk gestoord. De mensen die hard rijden veroorzaken de files, die maken ongelukken, als je die er niet tussen hebt zitten heb je geen files. YEAH RIGHT. Die kut is echt dom, ik snap ook niet waarom ze minister is. Het wegennet dateerd nog van 50 jaar geleden, en nu rijden er veel meer voertuigen over diezelfde weg heen... dan moet je het toch uitbreiden om files te voorkomen...

Zijn wij nou zo dom allemaal, en dat zij superslim is, of is ze toch gewoon een domme koe ?
JK toch....
Je mist het echte probleem...
50 jaar terug reden lang niet zo veel mensen op de weg... Autobezit is buitenproportioneel toegenomen, afgezet tegen de bevolkingsgroei... Als we weer allemaal trouw binnen een straal van 3 kilometer van ons werk gaan wonen, de auto of motor alleen gebruiken voor écht belangrijke dingen en de rest lopend of met de fiets doen, zijn we er...

Dat de economie dan platligt, er woningnood in het westen ontstaat en het oosten langzaamaan verandert in het platteland, waardoor het westen weer voedselloos wordt (oostelijke boeren mogen immers ook niet teveel vervoeren... ), is niet haar departement... :P

Als je gewoon kortzichtig je eigen hoekje probeert af te dekken, zijn zulke voorstellen logisch... Kort samengevat: ze heeft een tikje oogkleppen op...
 
Terug
Bovenaan Onderaan