Mailling list idee voor afspraken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
het is geen 100% middel tegen de KLPD voor het elke keer verstoren van onze ritjes maar misschien kunnen we een mailinglist opzetten...en als er een definitief iets bekend is dat we dat via email communiceren...

het forum is voor iedereen en dus ook voor klpd oogjes die elke keer onrust zaaien in de groep...

we doen niks verkeerd...zoals gister rijden op de A9 klaverblad...en de klpd presteerd het om 6 rondjes te rijden achter ons aan...dat vindt ik gewoon jammer,

we doen niks verkeerd en onder motto van "we hebben niks te doen dus laten we maar achter een paar motor rijders aanrijden in de hoop dat ze iets doen wat niet mag" verzieken ze bij ons toch wel een klein beetje de sfeer...

wat vinden jullie van dat idee...?
 
KLink goed, alleen ben ik bang dat met alle reakties het iet bij te lezen valt.

Wel geschikt voor mails als : a.s. zondag ressen. En dan gewoon doen en niet over discuzeuren. Wie zin hebt komt en anders niet.
 
Het is een goed idee.

Wel jammer dat het zo zou moeten.
Neemt toch wel wat van de voorpret weg over bv gebakkelei lokatie
 
je kan hier wel discusseren over een mogelijk locatie...en dan geven we gewoon een aantal opties op, en dan kiezen er 5 man een locatie via email...en dan wordt dat gewoon gemaild naar de mensen die op de mailing list staan.
 
Maak er dan liever een gesloten gedeelte van in het forum waar niet iedereen bij kan.

Ik zit niet echt te wachten op 50 mailtjes over een afspraak als ik bijv. toch niet mee kan.
 
Maak er dan liever een gesloten gedeelte van in het forum waar niet iedereen bij kan.

Ik zit niet echt te wachten op 50 mailtjes over een afspraak als ik bijv. toch niet mee kan.

Precies.
Wat weerhoud de KLPD er eigenlijk van om zich ook op de mailing list in te schrijven?

Over dat 'achtervolgen', er zijn gewoon plekken die ook bij de klpd bekent staan als 'aantrekkelijk voor motorrijders', dus zullen ze daar bij mooi weer vaker controleren. Moeten we mee leren leven...
 
Op zondag 17 maart 2002 20:59 schreef CBR-GIRL het volgende:
Op zondag 17 maart 2002 20:37 schreef Lage CB het volgende:

Actie punt voor zaterdag. Uitwisselen van Email adressen en mobiele nummers en een persoon aanwijzen die het allemaal organiseerd.
En nee, ik voel me niet geroepen!!!

Was dat niet R1NO, die dat had bedacht voor de 23e overdag?


Lage CB:
Weet ik niet of ie dat bedacht had. Ik heb het niet gezien iig. Mag dan een icoon dief zijn....
teksten stelen doe ik niet. Niet met opzet en anders in mijn eigen woorden
Zou niet erg origineel van me zijn.

Neem tenminste niet aan dat we hetzelfde denken en dan ook nog op
dezelfde manier neerzetten.


"Waar twee man vecht om een been, gaat de derde ermee heen..." >>>Fijne vent ben jij Nappie ;)

Ik denk dat het lastig gaat worden met bv een mailinglist. De vaste groep zal elkaar zeker op de hoogte houden. Maar voor de forummers die verder (nog) niemand kennen en op het laatste moment besluiten mee te gaan/te komen kijken, wordt het lastig. Of je krijgt een mailinglist met 1028 namen erop.

Maar dat is een keuze die we hier moeten gaan maken. Het heeft voordelen en nadelen.
Aan de ene kant hou je een heel selectief gezelschap...
Aan de andere kant minder kans voor mensen om andere forummers te leren kennen...

Motten er maar toertochtjes langs molens enzo georganiseerd worden })
 
Wat zouden mensen nu aan het doen zijn....
Afvragen hoe dit op te lossen :+

Ik denk eigenlijk dat je er niet aan ontkomt dat je die gasten op je nek krijgt.

En we zijn toch allemaal nette rijders!!!
 
Precies.
Wat weerhoud de KLPD er eigenlijk van om zich ook op de mailing list in te schrijven?

Over dat 'achtervolgen', er zijn gewoon plekken die ook bij de klpd bekent staan als 'aantrekkelijk voor motorrijders', dus zullen ze daar bij mooi weer vaker controleren. Moeten we mee leren leven...

:^ We weten toch niet wie het zijn???
 
Had het al eerder geschreven, we spreken uiteindelijk toch af op plaatsen waar we echt niet de eersten zijn die daar gaan klaverblad racen, en dus weet de klpd dat dus ook al lang, en zullen ze echt wel even komen kijken op een mooie zaterdag of zondagmiddag.
 
Dames en Heren,

De ideeen zijn erg goed, maar waarschijnlijk is een mailinglist NIET de oplossing. We hebben nou eenmaal een forum, en dat zou je optimaal moeten benutten om dit soort "akkefietjes" op te lossen.

Een mailinglist is moeilijk, en idd 1028 mensen een mailtje sturen is ietwat veel, EN zie daar maar eens alleen maar "goede" (lees betrouwbare) emailadressen in te houden.

We hebben op dit forum software technies nog wat snufjes die we kunnen gebruiken om bepaalde dingen te "verstoppen".

Wij (het bestuur en moderators) gaan dus een passende oplossing bedenken voor dit probleem en zullen dat tijdens het Motor-forum feesie van aankomende zaterdag aan jullie laten weten. (ook op MF zelf natuurlijk)

Natuurlijk zijn initatieven hierover te discussieren zeker goed en wij lezen die ook, en zullen mee-discussieren. Maar laat AUB het vormen van een mailinglist nog even achterwege. Wij denken nl. een goede oplossing te kunnen bedenken.

MvG

Het Bestuur (en moderators)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan