maisto schaal motoren te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

bikemaster

MF veteraan
4 aug 2004
2.033
101
Buitenpost
deze motoren zijn netjes, ik wil ze wel per stuk verkopen, maar de hele handel in 1 keer mag ook wel.
het zijn verschillende merken van Honda, kawa, ducati's en gixxer's , ook zijn er 4 scooters bij :P

wat ik er voor moet vragen weet ik niet doe maar een goed bod, ze zijn gewoon nieuw :)

oa duc 748 geel
kawa ninja
gsx 1300 blauw en goud bruin ?
kawa zx7r rood
duc 996 rood
zx12 ninja groen
duc monster zwart
gsxr geel
R1 rood wit
R1 rood wit zwart
gsxr blauw wit
cbr 600F zwart rood
en nog twee duc's grij en een rooie model weet ik zo niet foto heb ik wel op verzoek

full
 
Ik heb interesse in de zwart/rode CBR600F.. Die ontbreekt nog in mijn collectie namelijk *O* .

Rood/wit/zwarte R1 evt. ook wel... Weet je trouwens zeker dat dat geen R7 is? :o , daar heb ik er hier ook één van staan in die kleurstelling namelijk ;) .
 
[me]Cathje biedt 15 voor de motoren...[/me]

zonder scootertjes dus :X


edit: dan mag kevin die zwart rode cbr wel komen ophalen bij mij ;)
 
:W ik moet nu eerst werken tot 22:00 uur B| dus reaktie's worden beantwoordt rond 22:30 :Y

maar het is niet zo warm meer als gisteren PFFFFF -O-
 
Ik geef 3 euro voor de Honda CBR600F ;) ... Als ie verder nog helemaal goed is lijkt me dat redelijk. De rest heb ik niks aan :P
 
Laatst bewerkt:
Ik geef 3 euro voor de Honda CBR600F ;) ... Als ie verder nog helemaal goed is lijkt me dat redelijk. De rest heb ik niks aan :P
Aanbod geld nog steeds :P ... Ook het voorstel van Cathje klinkt goed, eventueel als je niet akkoord gaat met het bedrag kan ik er nog wel iets aan aanpassen hoor O-) . Wil hem wel heel graag hebben iig :Y
 
@ Cathje voor 20 euri mag jij ze ook wel hebben maar de cbr 600 F zit er dan niet bij natuurlijk :)


kevin woont vlak bij mij in de buurt, dus kan alles wel in 1x op komen halen.
ik ga vrijdag toch naar het noorden, dus kan wel ffies bij jou langs komen O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan