Majesty handkappen

Fokker

MF'er
16 sep 2009
202
6
Op mijn Majesty wil ik graag handkappen (geen moffen !)hebben, ondanks zeer goede handschoenen heb ik
straks van de winter na een halfuurtje rijden op de snelweg écht koude vingers.
Handvatverwarming verwarmt de handpalm maar niet mijn 2 vingers die ik constant op de
remhevel heb rusten, zeker als het druk is, dan mag je geen seconde verliezen door eerst nog eens naar je rem te grijpen, maar dat even terzijde.
Op internet zijn er handkappen genoeg in de verkoop maar niemand (echt niemand) garandeert mij dat ze passen op mijn scoot.
En als je ze eenmaal in huis hebt en ze passen niet dan heb je dus een probleem, of je stuurt ze terug of je probeert ze passend te maken en lukt dat niet dan kunnen ze dus uiteraard niet meer retour.
Ook op de off. sites geen handkappen, soms zie ik een adv. op marktplaats e.d. waar handkappen op de scoot zitten maar de eigenaar weet dan helaas niet waar ze vandaan komen.
Heeft er iemand ervaring mee en/of weet waar ze te koop zijn ?
gr. Fokker
 
Ik ga dit topic ook even volgen... Ik ben op zoek naar handkappen, maar geen idee hoe ze in het Duits (Louis) of Engels (eBay) heten, dus zoeken is erg lastig. Dus ik lees graag even mee.

Gratis kick :)
[me="RemcoNL"]heeft geen motorscooter trouwens.[/me]
 
Ik ga dit topic ook even volgen... Ik ben op zoek naar handkappen, maar geen idee hoe ze in het Duits (Louis) of Engels (eBay) heten, dus zoeken is erg lastig. Dus ik lees graag even mee.

Gratis kick :)
[me="RemcoNL"]heeft geen motorscooter trouwens.[/me]

Neem een kijkje op de site van http://www.isotta-srl.com/EN/MOTO/Default.aspx (ISOTTA), mss hebben zij de handkappen voor je type machine.
 
Acerbis is een merk die ook bij ons handkappen verkoopt. Ze zijn in de meeste motorzaken te koop en voor verscheidende merken verkrijgbaar. Zo zijn mijn handkappen voor mijn Fuoco orgineel voor Honda, maar ze passen perfect.
Voordeel is dat je ze in een motorzaak kan gaan wisselen moesten ze toch niet passen.
Mijn ervaring is dat ze altijd wel passen, ze komen in de plaats van de stuurgewichten en die hebben vaak een standaard grootte op alle scooters. Je kan dan zelfs de originele schroeven blijven gebruiken van de stuurgewichten om de handkappen te bevestigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan