Make a Wish - Help je mee door mee te rijden?

Virge

Rookie
7 apr 2005
22
0
Enschede
Hallo motorrijders,

We hebben een bijzonder verzoek binnengekregen van onze collega rijder Melle Elsinga.
Hij gaat op donderdag 22 september a.s. een wens vervullen in opdracht van Stichting 'Doe een Wens' (Make a Wish Foundation). Stichting 'Doe een Wens' is een organisatie die verrassingen organiseert voor kinderen die een moeilijke tijd hebben gehad (bijv. langdurige ziekte).

Nu heeft hij bij ons het verzoek ingediend, als wij kunnen helpen om een zoveel mogelijk motor-rijders te verzamelen voor deze wens. Het is de bedoeling om in de middag (rond 15.00 uur) naar Oudleusen (bij Dalfsen) te rijden. Vanuit Oudleusen in een groot convooi te rijden naar Almelo, waar voor het kind een verrassing staat. Vanuit daar zullen we dan alles verder begeleiden naar Enter.
Dit hele convooi zal waarschijnlijk onder politie begeleiding plaats vinden.


Help ons mee om voor dit kind een onvergetelijke dag te maken.

En meld je nu aan om mee te rijden op: wens@motormail.nl
Verdere informatie zal dan naar je toe gestuurd worden.
 
Laatst bewerkt:
HMMM politie begeleiding ?? Ik kan niet ! :+


Nee, voor een goed doel kruip ik op mijn motor! en hou me in :Z

Ik zal mijn agenda morgen ff raadplegen, ik heb s'ochtends een afspraak maar is eigenlijk mijn vrije dag dus s'middags kan ik waarschijnlijk wel.

een ovb dus
 
Mmm, op een donderdag.
Ga proberen vrij te krijgen, maar ik vrees dat het niet gaat lukken.
Ben morgen al vrij en volgende week vrijdag ook al :+

Had ik het maar wat eerder geweten ;)
 
Virge, leuk initiatief waarmee we als motorrijders een bijdrage kunnen leveren aan de gemeenschap. Hopelijk helpt het ook het imago van de motorrijder een beetje goed te doen.

Jammer dat het op een donderdad is, dan kan ik echt geen vrij krijgen. Als er zoiets is in een weekend, moet je dat even melden bij het Flevo-topic. Die lui willen altijd wel mee doen.
 
Virge, leuk initiatief waarmee we als motorrijders een bijdrage kunnen leveren aan de gemeenschap. Hopelijk helpt het ook het imago van de motorrijder een beetje goed te doen.

Jammer dat het op een donderdad is, dan kan ik echt geen vrij krijgen. Als er zoiets is in een weekend, moet je dat even melden bij het Flevo-topic. Die lui willen altijd wel mee doen.
:^ Misschien kan ik mee als ik toevallig vrij ben.

Alleen hoe gaan die kinderen mee? Achterop, of is het de bedoeling dat er zijspannen meerijden ofzo :?
 
De kinderen gaan achterop, maar daar zijn al maatregelen voor genomen. We krijgen op dit moment heel veel de vraag waarom het op Donderdag is. Simpele reden is dat de jongen, waarvan de wens vervuld word, donderdag jarig is.

En aan iedereen het verzoek om dit initiatief door te geven onder alle motorrijders die jullie kennen. Laten we die 'gozer' een topdag bezorgen, die hij nooit meer vergeet. En het maakt echt niet uit wat voor type motor je rijdt.

Daarnaast wil ik nu alvast de Media bedanken voor de aandacht. Bijvoorbeeld:
RTV Oost - voor een item in hun nieuwsprogramma
Radio 3FM Marisa - voor een item in haar programma (om 4.30 uur 's ochtends)

Mochten mensen nog ideeen hebben, laat het ons zo snel mogelijk weten. De dagen vliegen voorbij. En dit is echt veel werk allemaal.

We zijn te bereiken op een speciaal mailadres: wens@motormail.nl


De planning voor het motorgedeelte:

Donderdag 22 september.
Hoofddeel van deze dag wordt een motorrit met een massaal aantal motorrijders.
Help ons mee om deze "gozer" de dag van zijn leven te bezorgen!

De bedoeling is dat hij en een aantal vriendjes opgepikt wordt in Oudleusen (bij Zwolle) en naar Almelo wordt gebracht, achterop de motor en ge-escoteerd door velen. In Almelo krijgt hij een kado aangeboden, daarna gaat de rit naar Enter waar hij thuis wordt gebracht.
Inmiddels zijn er toezeggingen gedaan van Politie en Koninklijke Marechaussee om het met toeters en bellen te begeleiden. Vanuit heel Nederland hebben zich al motorrijders aangemeld.

Het programma is als volgt:
1445u Verzamelen bij Frans op den Bult (Hengelo/Deurningen).
1500u Vertrek richting verzamelpunt 2 (Oosterenkstadion FC Zwolle).
1600u Rendez-vous met verzamelpunt 2, aansluitend vertrek richting Oudleusen.
1615u Voorrijden op lokatie in Oudleusen met alles wat lawaai en licht maakt.
1630u Vertrek richting Almelo, binnendoor via Ommen Hellendoorn.
1730u Aankomst Almelo, overhandigen kado.
1800u Vertrek richting Enter
1815u Aankomst Enter, einde.

Laat je motorhart spreken en doe mee!
 
Wat een leuk initatief! Ik kan er helaas niet bij zijn; 't had me erg leuk geleken. Ik hoop dat er veel mensen komen.

en weer een schopje omhoog- verdient zo'n topic
 
Ziet er ook zeer hard over te denken. Mooie reden voor een eerste tourrit lijkt me :) . Dus hou het ook in de gaten, nog geen toezegging, want zit nog met me werk. Hoeveel mensen hebben zich al aangemeld?
 
We zitten nu op ongeveer 50 rijders.. Maar dit moet meer kunnen..
Dus mensen meld je aan op wens@motormail.nl en rijd mee.
Het zal een unieke ervaring worden. :]
 
Leuke actie had graag meegedaan.
Maar moet die dag werken en zal geen vrij kunnen krijgen.
Zeker niet op zo'n korte termijn.

Hoop dat het druk wordt had graag ook meegedaan maar helaas
Hoor wel graag hoe het allemaal is verlopen :Y

Edit: Weet zo niet ff wie :? ik zal mijn hersens eens laten kraken maar meen dat het sloopkogel was, meen dat hij zulke toer tochten ook deed met gebruik van zijspan.
Pin me er niet op vast maar vragen kan je het altijd lijkt me O-)
En wil eventueel wel beschermende kleren uitlenen voor als de kids achterop gaan.
Broek, jas, handschoenen en helm
( }) moet dan ook echt geen kinderen achterop die onbeschermd zijn)
 
Laatst bewerkt:
Ik zal ff kijken in de agenda, denk dat het wel gaat lukken. Moet je per se aanmelden of las ik in de laatste post alle informatie al? (Tijdstip + locatie)

Alleen kan er bij mij niemand achterop aangezien ik een monoseat heb, heeft het dan nog nut? Neem aan dat niet iedereen iemand achterop neemt toch?
Greetz
Martian
 
Je hoeft je niet aan te melden. Maar het is voor ons als organisatie wel handig om te weten hoeveel mensen er ongeveer verschijnen.

De heren van de sterke hand zijn ook blij als ze een indicatie hebben.

Monozitters maakt ook niet uit. De mensen waar kinderen achterop gaan zijn al bekend. Verder is het gewoon zoveel mogelijk motoren, maak ook niet uit wat voor soort. Moet gewoon een topdag worden. Zover het weer eruit ziet, wordt het al super. Nu nog de mensen :] 8-)
 
Ik kan er niet bij zijn, had het wel graag willen doen. Maar ik heb iets anders bedacht.

Als jullie nou de adresgegevens posten en dat er dan een (groot) aantal MF-ers een leuke kaart sturen ipv. een tank leeg te rijden ?

Klein gebaar maar wel zo leuk voor zo'n kereltje. :)

En natuurlijk hopen dat het niet in één post zak past. :Y *D
 
Ga vandaag op mijn werk ook mijn best doen vrij te krijgen voor donderdag, het weer wordt iig super! 70% kans op zon, 10% kans op regen, met een temperatuur van net boven de 20 graden... Dat klinkt dus alvast goed, nu hopen dat er iemand voor me kan invallen... morgen weet ik meer! :W
 
*schop*


Nog steeds geen werk verplichting, maar wie is/waar woont Frans op den Bult(1445u Verzamelen bij Frans op den Bult (Hengelo/Deurningen).)


:+ Voor de fopneuzen onder ons: in Hengelo zijn meerdere bulten! :+
 
Hey Blue,

Ik denk dat het voor jou handiger is om naar eens 2e verzamelplek te komen. Dit is in Zwolle bij het FC Zwolle stadion.

Frans op de Bult is op zich trouwens ook wel makkelijk te vinden. Je volgt de A1 richting Oldenzaal. Je neemt de afslag Weerselo/Hengelo-Noord. Boven aan de afslag ga je rechtsaf richting Oldenzaal. Daarna steek je het eerste kruispunt over. Bij het 2e grote kruispunt met verkeerslichten is de locatie. Daar kan je de motorrijders niet missen.
 
*schop*


Nog steeds geen werk verplichting, maar wie is/waar woont Frans op den Bult(1445u Verzamelen bij Frans op den Bult (Hengelo/Deurningen).)


:+ Voor de fopneuzen onder ons: in Hengelo zijn meerdere bulten! :+

Is een bekend truckers-cafe, maar kmoet zelf ook ff nazoeken waar et precies zit (al woon ik in twente :o )
 
Ja ik kan ook mee! Toevallig nog mensen uit de regio Amersfoort die richting Zwolle gaan donderdag? :+ Iig heb er al wel zin in! Zie jullie dan! :]

Edit:
Hoe laat wordt er precies in Zwolle verzameld? Wel zo handig als ik er ook op tijd ben :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan