Make a Wish - Help je mee door mee te rijden?

Hulde aan jezelf? :9
Tuurlijk, waarom niet? Heb nog nooit zo snel m'n motorkleding aangetrokken om nog op tijd te zijn. Achteraf gezien had ik het wel wat rustiger aan kunnen doen ;)
Ja je stond naast me. Maar ik ben ook nog Koos Stickerloos. Zij nog wel op een gegeven moment iets van he, ook van het forum, maar die harleys icm met die helmen maakten het allemaal een beetje lastig. Zeker dan ook wel die KTM Duke gezien met die Akrapovic lijn eronder? :9~
Heb die Duke hoofzakelijk gehoord :9 Kom ik aan met m'n rammelkast met naaimachinemotortje -O-

Maarre.... heb dus echt niet gehoord dat je iets zei. Harleys + Akra + oordoppies = niks horen :N

Sorry.... '(
 
Zo ook weer thuis, dat was een goede besteding van de middag :9 opkomst was in ieder geval prima :Y

ook een aantal m-fers gezien, en de kinderen vonden het prachtig iig :P
 
Maarre.... heb dus echt niet gehoord dat je iets zei. Harleys + Akra + oordoppies = niks horen :N

Sorry.... '(

Nah het is je vergeven hoor ;) . Maar wel mooi tochtje trouwens door dat natuurpark daar. Eerste deel (dus naar dat tankstation toe) reed je dacht ik ook schuin voor me of schuin achter me, toch?
 
was ff racen om op tijd in zwolle te zijn , maar heb het toch gered...

kan het niet meer dan eens zijn , heerlijk weer, mooie route en blije gezichten , wat wil je nog meer
 
Hallo mensen,

Eindelijk thuis van het werk. Moest in Nijverdal afhaken omdat ik om 18.00 uur moest beginnen op m'n werk in Almelo. :( Jammer want het was perfect weer voor zo'n ritje *O* Heb wel genoten van de snuit van het joch. Tig motoren en ook nog op de foto met een of andere miss. Heb helaas geen foto van de miss, maar wel van een paar MF-ers.

Ik zou zeggen:" Zoek de MF-ers."

full
 
Names de organisatie wil ik jullie bedanken voor jullie inzet. Het was echt top. Beter kon het gewoon niet.

Wij hebben wel foto's van de Miss Kim Kötter voor de liefhebbers. :P
http://fotoboek.motormail.nl

Wij waren pas klaar met rijden om 21.00 uur in Enter. Daar was zijn scooter ook afgeleverd. Jos ging meteen al scheurend door de straat. :]

Iig Thanks guys...

main.php


main.php


main.php
 
Laatst bewerkt:
Names de organisatie wil ik jullie bedanken voor jullie inzet. Het was echt top. Beter kon het gewoon niet.

Wij hebben wel foto's van de Miss Kim Kötter voor de liefhebbers. :P
http://fotoboek.motormail.nl

Wij waren pas klaar met rijden om 21.00 uur in Enter. Daar was zijn scooter ook afgeleverd. Jos ging meteen al scheurend door de straat. :]

Iig Thanks guys...

Beetje jammer alleen dat het geen schakel was he :+ :P

Maar verder was het echt goed georganiseerd, heb het echt naar me zin gehad! Me eerste tourrit ooit, dus zal wel flink in de weg hebben gereden :9 .
 
Hahahaha... was je niet de enige.. Ken nog een dame die voor het eerst sinds het halen van haar rijbewijs reed. :}

Vind het grote klasse voor die mensen.. ;)
 
Hallo,

ik sta weer eens met m'n kop voor aan de foto.. met het grijze pak.

Was inderdaad een super-rit. Erg gaaf..

ben alleen nog nooit zo langzaam door de holterberg gereden.. ook nog nooit met z'n grote groep, voor zo'n goed doel!!!
 
Hahaha.. op de snelweg ging het ook niet echt snel. Voorin (ik reed meteen achter de politie) reden we 80 kmh. Langszaamste wat ik heb gereden op de snelweg, met uitzondering van file _O-
 
Volgens mij heb ik wel wat gemist '(
Had er graag bij willen zijn, misschien de volgende keer dan maar.

Ik ben gisteren wel even op een soortgelijk 'evenement' geweest. Er was vanuit diezelfde stichting een rit georganiseerd waaraan 70 Ferrari's deelnamen. Kinderen die ernstig ziek waren (geweest) mochten meerijden in een Ferrari, en zouden daarna naar Dolfinarium gaan. Dus dat was wel een mooi gezicht ook, dat kapitaaltje op de boulevard in Harderwijk:

full
 
Hahaha.. op de snelweg ging het ook niet echt snel. Voorin (ik reed meteen achter de politie) reden we 80 kmh. Langszaamste wat ik heb gereden op de snelweg, met uitzondering van file _O-

He dan moet ik ook direct achter jou hebben gereden. Reed je links of rechts? Ik reed 2e rij, dus politie, jij en dan ik :P . Was dat kleine menneke op een Honda CBR600 F. Hallo dan nog maar he ;)
 
Ik was de grijze FJR rijder, die een hele tijd achter jullie gereden heeft tot vlak voor de bocht naar de A35. Waar ik weer voor jullie kwam rijden.

Maar Basje, we hebben nog wel even staan babbelen in Almelo. Toen vroeg jij de weg terug naar Amersfoort. ;)
 
Ik was de grijze FJR rijder, die een hele tijd achter jullie gereden heeft tot vlak voor de bocht naar de A35. Waar ik weer voor jullie kwam rijden.

Maar Basje, we hebben nog wel even staan babbelen in Almelo. Toen vroeg jij de weg terug naar Amersfoort. ;)

Ja dat was ik dus :9 . Maar dan had je ook je naam moeten zeggen :P
 
Hihihih.. was toen echt druk met de gedachten ergens anders.. moest van alles regelen.

Ik moest de VIP ook terug begeleiden naar Hengelo...
 
Was echt een gezellig middagje. Die jongen vond het volgens mij ook wel geslaagd achterop die ZX10R :9 . Wie was dat trouwens van eht forum? Ik stond op het eind naast je op die wit met rode CBR 600, alleen nog zonder sticker, maar dies al wel besteld hoor :) Verder nog een stuk of 3 andere MF-ers gezien, waarvan 1 Yamaha Diversion in ieder geval.

That would be me *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Volgens mij vond ie het ook wel geslaagd.
Super dag was het trouwens.
De glunderende oogjes zijn niet in geld of wat dan ook uit te drukken.
 
That would be me *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Volgens mij vond ie het ook wel geslaagd.
Super dag was het trouwens.
De glunderende oogjes zijn niet in geld of wat dan ook uit te drukken.

Ik stond ook te :9~ en te glunderen naar jouw uitlaat hoor. Wat kwam daar een supermooi geluid uit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan