makkelijke tip tegen koude (of smerige) handen

Je kunt er niet mee sleutelen..dingen scheuren erg snel en je mist een bepaald gevoel dat je met blote handen wel hebt.
 
wat een simpele tip allemaal voor discussie te weeg kan brengen interessant hoor :P , allergieën gynaecologen alles wordt er bij gehaald. Ik blijf lekker een paar in mijn jas zak meenemen en heb er baat bij :]

:Y Gewoon blijven doen!

en tips zijn altijd welkom!!
 
Heb ze ook een tijdje gebruikt onder m'n leren handschoenen tijdens het lessen, vond het maar weinig helpen bij mij :X
 
Nou Joep XL.
Dan heb ik voor jou nog een Gouden Tip
(of je hebt hem al :$ )

Helemaal van Latex !!!! :P

 
Laatst bewerkt:
en @ california, uuhhmm nee ik vond het gewoon handig en wou dat even delen met de rest.
 
mocht je ze nou vergeten of ook geen zin hebben om een hele doos van die dingen aan te schaffen. Bij de meeste benzine stations kan je ook van die plastic handschoenen krijgen. Ook ideaal voor onder de kletsnatte handschoen.
 
pfff ik hou het wel gewoon op winterhandschoenen als het koud is, daar zijn die dingen tenslotte voor, je gaat `s winters toch ook niet in je korte broek naar buiten?
 
Van latex-handschoenen kun je een latex-allergie oplopen. Oppassen ermee dus, vooral de gepoederde variant. Ik werk zelf in de gezondheidszorg en wij gebruiken deze al lang niet meer. Wordt ook streng afgeraden door onze Arbo-dienst. Als je dan toch van die handschoentjes wil gebruiken neem ze dan van vinyl.
:^

Werd ook allergisch voor de ongepoederde variant, dacht nl eerst dat het aan het poeder lag.
Overgestapt op vinylhandschoenen en geen last meer van m'n handen.

Of het helpt tegen de kou heb ik eigenlijk nooit uitgeprobeerd. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan