Malaysian motorcycle Grand Prix

Wie wint Sepang?

  • Rossi

    Stemmen: 27 52,9%
  • Lorenzo

    Stemmen: 4 7,8%
  • Stoner

    Stemmen: 15 29,4%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Pedrosa

    Stemmen: 3 5,9%
  • Dovizioso

    Stemmen: 0 0,0%
  • Edwards

    Stemmen: 1 2,0%
  • Toseland

    Stemmen: 0 0,0%
  • De Puniet

    Stemmen: 1 2,0%

  • Totaal aantal stemmers
    51
Vraag is... hoe dit jaar te vieren...

7 dwergen hebben we al gehad in Maleisie
Vorig jaar die 8e die een beetje te lang duurde. Wat dan weer weel een hele mooie helm opleverde... 8-)

volgend jaar op de motorbeurs maar scoren... na de 9e is de 8e minder waard _O-

Ik gok erop dat hij met de reserve fiets van Lorenzo op de proppen komt en met een dikke riotgun de 9 uit 99 schiet tadaaaa.
 
Vraag is... hoe dit jaar te vieren...

7 dwergen hebben we al gehad in Maleisie
Vorig jaar die 8e die een beetje te lang duurde. Wat dan weer weel een hele mooie helm opleverde... 8-)

volgend jaar op de motorbeurs maar scoren... na de 9e is de 8e minder waard _O-


Wat nou te lang duren.. kan me niet lang genoeg duren IL GRANDE VALE!! :}
 
Nog over de Angelis,

ik snap echt niet hoe je hem nu zo roekeloos kunt noemen. Waarom was Lorenzo dan niet roekeloos gisteren? die remde gewoon te laat voor de eerste bocht, anders knal je niet tegen Hayden aan.

Ik vind dat je een coureur op z'n huidige seizoen moet beoordelen. Mischien heb ik iets gemist, maar kun je me vertellen waar De Angelis nog meer roekeloos was dit jaar? Volgens mij rijdt hij namelijk een behoorlijk constant seizoen. En iemand die in de laatste 7 races 4 keer een top 5 scoort kun je moeilijk geen MotoGP materiaal noemen.

Nou ja, ik hoop als Elias-fan dat hij dat zitje krijgt, maar qua prestaties DIT jaar is het De Angelis die het Scot Honda zitje het meest verdient.
 
Na de wedstrijd van gisteren, is Stoner toch echt wel de favoriet .
Maar Rossi, Lorenzo , in topvorm (goede afstelling), zijn natuurlijk altijd kanidaten voor de overwinning.
Maar Pedrosa zou nog wel eens voor een verrassing kunnen zorgen dit circuit moet hem wel liggen, ( in de goeie zin ,he.)
Afijn wat mij betreft pakt de kangeroe ze allemaal weer in. :)
 
Na de wedstrijd van gisteren, is Stoner toch echt wel de favoriet .
Maar Rossi, Lorenzo , in topvorm (goede afstelling), zijn natuurlijk altijd kanidaten voor de overwinning.
Maar Pedrosa zou nog wel eens voor een verrassing kunnen zorgen dit circuit moet hem wel liggen, ( in de goeie zin ,he.)
Afijn wat mij betreft pakt de kangeroe ze allemaal weer in. :)

Kan ik hieruit opmaken dat je gestemd hebt voor pedrosa ;)
Dit zou idd wel een baan zijn die hem goed ligt.
 
Hopelijk een beetje meer van dit werk :)

KLIK VOOR SLIDE OF THE YEAR


Met 3 races er tussen uit, en 2 á 3 niet topfit gereden gewoon nog 3e in het kampioenschap, is de rest zo slecht of hij zo goed?
Helaas blijft het altijd gis werk maar waar zou hij gestaan hebben zonder die break.
 
Met 3 races er tussen uit, en 2 á 3 niet topfit gereden gewoon nog 3e in het kampioenschap

Daar moest ik gister ook best wel om lachen. Dat Stoner er gewoon even 3 races tussen uit gaat. En dat Pedrosa dan nog op een 4e plek achter Stoner staat.

Wie moet zich in dit geval gaan schamen: Pedrosa of Honda

Ik hoop trouwens dat Honda Andrea Dovisioso snel de laan uit trapt |( een hoop gezeur en weinig actie van die jongen.
 
Na de wedstrijd van gisteren, is Stoner toch echt wel de favoriet .
Maar Rossi, Lorenzo , in topvorm (goede afstelling), zijn natuurlijk altijd kanidaten voor de overwinning.
Maar Pedrosa zou nog wel eens voor een verrassing kunnen zorgen dit circuit moet hem wel liggen, ( in de goeie zin ,he.)
Afijn wat mij betreft pakt de kangeroe ze allemaal weer in. :)

:^


En die 2 moeten wel eerst weer de goede instellingen van mekaar overnemen he :9




effe dekking zoeken O-)
 
Laatst bewerkt:
:^


En die 2 moeten wel eerst weer de goede instellingen van mekaar overnemen he :9




effe dekking zoeken O-)


Er was gister maar een die dekking in de grindbak zocht.
Lorenzo heeft er al voor gezorgd dat het verhaal ( of het opgedikt is of niet door de media ) is ontkracht.
Zalig, grote bek dat Rossi zijn settings over zou nemen en dan zelf het hele weekend geen deuk in een pak boter rijden.
 
Er was gister maar een die dekking in de grindbak zocht.
Lorenzo heeft er al voor gezorgd dat het verhaal ( of het opgedikt is of niet door de media ) is ontkracht.
Zalig, grote bek dat Rossi zijn settings over zou nemen en dan zelf het hele weekend geen deuk in een pak boter rijden.

Lorenze had voor de race op zondag de setting van rossi, maar deze bleek toch wat te snel voor Lorenzo ;)
 
Er was gister maar een die dekking in de grindbak zocht.
Lorenzo heeft er al voor gezorgd dat het verhaal ( of het opgedikt is of niet door de media ) is ontkracht.
Zalig, grote bek dat Rossi zijn settings over zou nemen en dan zelf het hele weekend geen deuk in een pak boter rijden.

Idd, Pietje Paella :P
 
Ik denk en hoop dat stoner wer op 1 komt. Het is uiteindelijk toch een juiste keuze geweest om er even tussenuit te gaan zo lijkt het. Van mij mag hij alle races nog wel winnen zou het super vinden.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk en hoop dat stoner wer op 1 komt. Het is uiteindelijk toch een juiste keuze geweest om er even tussenuit te gaan zo lijkt het. Van mij mag hij alle races nog wel winnen zou het super vinden.

Volgend jaar misschien....
 
maakt niet uit wie er wint!
Als het maar de hele race knokken is met veel inhaalacties en in de laatste bochten beslist wordt...
( iets wat steeds minder voor zal komen :N )

De 990's moeten weer terug :( kunnen satteliet rijders tenminste onder normale omstandigheden ook meestrijden om de dagzege :Y
 
Ik denk en hoop dat stoner wer op 1 komt. Het is uiteindelijk toch een juiste keuze geweest om er even tussenuit te gaan zo lijkt het. Van mij mag hij alle races nog wel winnen zou het super vinden.

Met alleen winnen pakt die de titel niet meer af van Rossi
 
Terug
Bovenaan Onderaan