Malaysian motorcycle Grand Prix

Wie wint Sepang?

  • Rossi

    Stemmen: 27 52,9%
  • Lorenzo

    Stemmen: 4 7,8%
  • Stoner

    Stemmen: 15 29,4%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Pedrosa

    Stemmen: 3 5,9%
  • Dovizioso

    Stemmen: 0 0,0%
  • Edwards

    Stemmen: 1 2,0%
  • Toseland

    Stemmen: 0 0,0%
  • De Puniet

    Stemmen: 1 2,0%

  • Totaal aantal stemmers
    51

TavulliaVale

MF veteraan
12 aug 2006
2.561
0
Jeeeej!

Ik hou het kort.

Wie zal er vandoorgaan met de overwinning? Zou Rossi hier zijn 9de!!!!!!!!! WK titel kunnen behalen na de blamage van Lorenzo op Philip Island? Sepang is absoluut een geweldig circuit voor de Ducati... lange rechte stukken...

Zou Simoncelli zijn 12 punten achterstand op Aoyama nog verder kunnen inhalen? Het kampioenschap in de 250cc ligt nog zwaar open.

Circuit

sepang-circuit.jpg



Tijdschema, onze tijd.

Friday, 23 October 2009

  • 125 FP1 06:40 - 07:40
  • MotoGP FP1 07:55 - 08:55
  • 250 FP1 09:10 - 10:10

Saturday, 24 October 2009

  • 125 FP2 03:00 - 03:40
  • MotoGP FP2 03:55 - 04:55
  • 250 FP2 05:10 - 06:10

  • 125 QP 07:00 - 07:40
  • MotoGP QP 07:55 - 08:55
  • 250 QP 09:10 - 09:55


Sunday, 25 October 2009

  • 125 WUP 02:40 - 03:00
  • 250 WUP 03:10 - 03:30
  • MotoGP WUP 03:40 - 04:00

  • 125 RAC 05:00
  • 250 RAC 06:15
  • MotoGP RAC 08:00

IK HEB ER ZIN IN!!! *O*

Word weer een vroegertje :Y :)
 
Laatst bewerkt:
Waar is de poll :/

Tuurlijk gaat hij nummer 9 pakken, 13 punten (P4) is voldoende.

*O*


Ja, alleen dan niet uitvallen, waar ik niet vanuit ga natuurlijk.

Lorenzo zal daarbij ook echt alles op alles gaan zetten.. Stoner die zijn 3de plaats wil veilig stellen.. Pedrosa die deze weer wil terug hebben..

Volgens mij word dit toch best spannend :9

Beterschap trouwens. Ik las het slechte nieuws :o
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop niet dat Rossi hem volgend weekend al pakt. Zo spectaculair vind ik Sepang namelijk helemaal niet. Te breed circuit, publiek zit maar op één gedeelte etc.
Tuurlijk wordt Rossi wereldkampioen, maar liever op een manier waarop P15 voldoende is in Valencia. Dat circuit heeft veel meer charme dan Sepang!

Als hij daar toch eens kampioen werd, met al die Spaanse fans, vuurwerk en het hele hebben en houwe! :} Stel het wat mij betreft nog maar een race uit! :)
 
Laatst bewerkt:
Ik stem Edwards, wederom puur omdat ik het die kerel gun op het podium te klimmen. En dan mag ie met Rossi en Pedrosa wel die trap op!

Het zal wss wel ietsje anders worden. Ook Stoner en Lorenzo zullen zich vooraan komen melden... We gaan het zien. Nog een weekje en we weten het. Wéér vroeg eruit op 'n vrije zondag... :Z
 
Ik stem Edwards, wederom puur omdat ik het die kerel gun op het podium te klimmen. En dan mag ie met Rossi en Pedrosa wel die trap op!

Het zal wss wel ietsje anders worden. Ook Stoner en Lorenzo zullen zich vooraan komen melden... We gaan het zien. Nog een weekje en we weten het. Wéér vroeg eruit op 'n vrije zondag... :Z

Mee eens, gun hem zelfs nu eindelijk eens een overwinning. Hij was er in Assen toch zo dichtbij he -O-
 
Ik denk Dat Rossi het op safe speelt en er met de 9e titel vandoor gaat. De overwinning zal wel naar Lorenzo of Stoner gaan. ik gok op de return van Lorenzo (Na z,n crash op PI)
 
Ik denk Dat Rossi het op safe speelt en er met de 9e titel vandoor gaat. De overwinning zal wel naar Lorenzo of Stoner gaan. ik gok op de return van Lorenzo (Na z,n crash op PI)

Hmm, denk het niet. Hij heeft vandaag zo'n voorsprong opgebouwd dat het haast niet meer fout kan gaan en dan rij je toch wat vrijer. Lorenzo laat ie heus niet winnen :P
 
Als je luistert naar het interview van Rossi zegt hij dat hij een beter resultaat wil halen dan vandaag......

Yamaha + Rossi + Sepang = Vuurwerk :Y

Van MotoGP site........

“These 20 points are so important for my championship. I have to thank Yamaha and all the guys in my team because we worked well this weekend and now we have a 38-point advantage with two races to go and we will try to do better next week in Sepang.
 
Laatst bewerkt:
Als je luistert naar het interview van Rossi zegt hij dat hij een beter resultaat wil halen dan vandaag......

Yamaha + Rossi + Sepang = Vuurwerk :Y

Beter resultaat dan vandaag? Volgens mij heeft hij vandaag kansen genoeg gehad om Stoner voorbij te gaan. Als Lorenzo niet op z,n smoel was gegaan was Rossi 100% in de "gaten" gedoken.
 
Rossi zegt elke week dat ze het beter proberen te doen volgende week, mits ze niet winnen die dag. Dus zoveel zegt dat niet. Anyway, wereldkampioen 2009 word hij toch wel!
 
Beter resultaat dan vandaag? Volgens mij heeft hij vandaag kansen genoeg gehad om Stoner voorbij te gaan. Als Lorenzo niet op z,n smoel was gegaan was Rossi 100% in de "gaten" gedoken.

Ja, en als m'n oma wieletjes had gehad was ze een autootje geweest :z
 
Rossi zegt elke week dat ze het beter proberen te doen volgende week, mits ze niet winnen die dag. Dus zoveel zegt dat niet. Anyway, wereldkampioen 2009 word hij toch wel!

Rossi kennende zal hij a.s. zondag in stijl zijn 9de kampioenschap willen halen en dat is uiteraard met een overwinning *D

Is het al zondag?

:P
 
Vraag is... hoe dit jaar te vieren...

7 dwergen hebben we al gehad in Maleisie
Vorig jaar die 8e die een beetje te lang duurde. Wat dan weer weel een hele mooie helm opleverde... 8-)

volgend jaar op de motorbeurs maar scoren... na de 9e is de 8e minder waard _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan