malossi multivar

StevenF je moet even gaan klieren met de trekveertjes het kan maar zo wezen dat de Dip met de rode of witte weg is
Als dat "geklier" maar niet eindigt met verschoven (frictie)blokken...,

clutch_remover_104.jpg





:+
 
tja het blijft Malossi kwaliteitje he _O-

ik hou mijn hart ook vast bij dit blok wat er nu onder zit de kleppen rammellen de de kop bijna uit maar alles staat goed afgesteld : timing, nokkenas ketting en klepspeling

Maar houdt er serieus rekening mee dat ik een keer klang hoor en dat er zo'n malossi klep afbreekt zodra de onderdelen binnen zijn gaat mijn eigen blok er weer onder die loopt veel mooier
 
Bovenstaande foto is de reden dat ik er gele veren in heb en niet de rode...

De sterkste veren zullen de dip nog steeds niet helemaal weg werken denk ik (of hij moet daarmee bij 6000 toeren aan grijpen ofzo). Nu hoop ik de slijtage nog een beetje in de hand te houden... Het dipje wat er nu nog is vind ik niet zo erg, hoef ik tenminste niet zo héél voorzichtig te zijn met nat weer.

Nog even over de toerentellers: Een product waar 'goedkoop is duurkoop' heel sterk voor op gaat. Als je er een wil, koop een AIM of eventueel een RPT, de rest werkt simpelweg niet...
 
Even een korte vraag na 5 jaar in dit topic.

Als je een multivar koopt krijg je niet de buitenste poelie van de vario erbij maar alleen het huis met toebehoren.
Kan je de vario met de originele andere helft gebruiken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan