Man gedood door eend

Heb ik gezien, was Gino Borsoi in de 125cc tijdens de GP van Maleisie geloof ik. :?
Die Boa kroop de baan over, rijd er een over z\'n staart, die Boa richt zich op, en krijgt vervolgens de knee-slider van Borsoi tegen z\'n kop. Die Boa was op slag dood. })
 
Heb je dan ook dat filmpje gezien van die haas die het circuit overstak tijdens een autorace?
 
Heb welleens een hommel vol op m\'n mond gehad (met potje) tand door m\'n lip en blauwe plek,....en hij smaakt niet slecht moe\'k zeggen :P
 
Ik zag dat met die haas toen live op tv. Was inderdaad een DTM race. Heb me kapot gelachen, ik ben echt een dierenvriend, maar dat wel ff iets speciaals :)
 
Heb zelf met 260 op de enkhuizerdijk een meeuw moeten ontwijken. Is geen lolletje, slingeren en net de berm niet in. Denk dat zo\'n beest achterin je helm zit met die snelheid. Helpt nix tegen.

Was een tijd geleden bij Ducati Benelux.
Daar stond een 996 helemaal vol met veren en bloed.
Blijkt iemand met ca. 250 km/u een vogel aangereden te hebben. De vogel is via de onderkuip langs de voorvork door de kuip naar boven gekomen en daar wat achtergelaten.
De berijder heeft de veren uit zijn leren pak moeten vissen. Heb alleen de motor gezien maar de rijder moet ook onder het bloed hebben gezeten. Schrik je je toch het apenlazerus.
 
Ik heb een keer met 80 per uur (Puch Maxi, jaja.. *D ) een angel in mijn nek gekregen (ik kwam een wesp o.i.d. tegen). Dat was verre van prettig aangezien de boel meteen begon te zwellen en ademen wat lastig werd... :(

Uhhmz...met 80 in je nek? vloog ie je achterna ofzo? :P Of reed jij achterstevoren/achteruit? :P
 
Twee keer een vogel geraakt. Die stomme beesten gaan voor je uit vliegen om weg te komen. Als ze eens opzij gingen...

Eerste keer spiegel (op stuur) tegen een eend aan. Flinke tik tegen het stuur, spiegel volledig naar binnen gebogen. Probeer dan maar recht en op de weg te blijven... lastig (wel gelukt overigens).

Tweede keer had ik gelukkig mijn vizier dicht, want een meeuw probeerde me te kussen. Schampte gelukkig snel af.
 
Ik rijd met de fiets per week al een paar duiven aan en meestal gaat het goed, maar soms krijg je best wel een klap tegen je gezicht oid.

Kun je nagaan als je zo\'n opgevoerde mus in je helm krijgt!! Lijkt mij niet prettig. Moeten ze toch iets aan gaan doen!! Allemaal netten over de wegen spannen. Het kan toch niet dat het zo gevaarlijk is voor ons motorrijders!!! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan