man met een vrouwenbroek

Zat ik bij motoport, komt er een vrouw naar me toe en zegt: alstjeblieft, een vrouwenmodel. -O-

Wat blijkt.. ze hadden geen mannenmodel in mijn maat. ;(
 
heb sinds kort een nieuwe leren broek gekocht, van revit niet naar de maat gekeken blijkt het een vrouwenmaat 38 te zijn, zit echt heel strak dacht dat het wel beter zou worden maar wordt er gewoon misselijk van. welke mannenmaat komt daarbij overeen 46/48? :? enig idee mensen ben tussen de 60 en 65 kg en 1.74m
ik ben ook 174 en weeg tussen de 62 en 68kilo en mijn revit broek is maat 48.

eerst zat ie echt strak maar na een flinke regenbui zit ie een stuk lekkerder.
 
Ik heb een Rev-it damesbroek en jas, dus je hoeft je nergens voor te schamen ;) :P . Ik ben 1.74m en weeg 58 kg. De kleinste herenmaat van Revit was mij net te groot.
 
Weet je trouwens dat die mannen vaak niet eens een MOTOR hebben???? ;)
ziet die broek van jou der ongeveer zo uit?

full
 
Yepz, voordeel van klein en licht zijn is dat je snel weg bent }) .

Hier een piccie van mijn Rev-it damespak :P :

(Afbeelding)
*O* dat pak helpt wel met je rijstijl, zo snel mogelijk naar huis om 'm weer uit te doen O-)

hoor de jaloerse ondertoon van een te dikke reet hebbende ikke ;)

moest je niet mee trouwens met de toerrit laatst?? allards dynorun day. Racetwin is nog fijn onderuitgegaan ;(
 
tijdelijk een tok eronder om het kruis wat te ontzien en op te rekken? ;)
 
ik ben 1,77 ofzo en 65 kilo...



k heb broek van revit maatje 46, das de kleinste... en jasje 50

bij mij zit die ook vet strak, maar niet bij mn pikkie :P moet gewoon ff oprekken.
 
doe die broek maar terug brengen , leer rekt niks niemendal uit.

het neemt alleen de vorm van de man/vrouw aan .

dan zou een motorpak na 5 jaar van mt 50 naar 52 kunnen groeien.hahahahaha....

wat een onzin.

leer neemt alleen de pasvorm aan en is flexibel naar wat erin zit.

mijn leren pak is nog dezelfde maat en afmeting dan 6 jaar geleden toen ik het

kocht. oud leer krimpt nog eerder door uitdrogen.


En jij denkt dat je in die 6 jaar niet bent aangekomen?
8-) Leer wordt wel degelijk een halve maat groter (kijk naar de helft van de motorrijders die met een 'hangkont' in hun broek rijden) EN gaat naar je lichaam staan. Een regenbui of idd een douche en wat laten drogen op je lijf doet wonderen.
 
*O* dat pak helpt wel met je rijstijl, zo snel mogelijk naar huis om 'm weer uit te doen O-)

hoor de jaloerse ondertoon van een te dikke reet hebbende ikke ;)

moest je niet mee trouwens met de toerrit laatst?? allards dynorun day. Racetwin is nog fijn onderuitgegaan ;(

Lange klappen, snel thuis idd :P ;) .

Ik las in het Groningen&Drenthe topic idd dat Edwin onderuit is gegaan '( . Mooi balen is dat, maar gelukkig is hij er zelf goed vanaf gekomen. Hoorde echter wel - vanavond op het JMP - van zijn vader dat hij nog aardig veel spierpijn had.

Ben 10 juni maar niet mee gegaan naar Allards Dynorun day, ik had 11 juni namelijk een circuitdag op Assen en daar moest ik me mentaal en geestelijk op voorbereiden :P . Heb bijna 6 seconden van mijn tijd af kunnen rijden, nu sta ik op 2.12.917. 10 juli er weer 6 seconden af, hopelijk zijn er dan wel vrij rijden sessies, die hadden we zondag niet.

Mooie motor. Ben trouwens ook klein.

Bij raketten scheelt 1 kilo minder al gauw 20 kilo minder tijdens het opstijgen. Hoeveel is dat bij motor ongeveer?

Thanx, hij rijdt ook prima :} .
Ik denk dat bij een motorfiets het hoofdzakelijk ligt aan diegene die er op zit. Kom je in professionelere sfeer - MotoGP e.d. - dan wordt het uiteraard een ander verhaal :Y .
 
Ik (vrouw) heb ook een leren Revit broek maat 38. Mijn lengte is 1.78, gewicht 65 kg. Door het dragen is hij meer dan een volle maat opgerekt, veel kilometers maken dus.
 
ik had hiervoor een MQP herenmaat 46, nu damesmaat 38,

rekt idd wel snel hoor O-) alleen tsjah... heren broeken zijn op herenpostuur gemaakt zeg maar :X
 
Ik (vrouw) heb ook een leren Revit broek maat 38. Mijn lengte is 1.78, gewicht 65 kg. Door het dragen is hij meer dan een volle maat opgerekt, veel kilometers maken dus.

ja maar jij hoeft alleen je (al dan niet dikke) reet te huisvesten. Bij mannen ligt dat net wat anders meestal.
 
Goh leuk travestieten op het MF :+

over tieten gesproken: hoe vullen jullie de coupe op in het jasje _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan