man met een vrouwenbroek

SRADdraaier

Die hard MF'er
20 feb 2005
323
0
Zwolle (Overijssel)
heb sinds kort een nieuwe leren broek gekocht, van revit niet naar de maat gekeken blijkt het een vrouwenmaat 38 te zijn, zit echt heel strak dacht dat het wel beter zou worden maar wordt er gewoon misselijk van. welke mannenmaat komt daarbij overeen 46/48? :? enig idee mensen ben tussen de 60 en 65 kg en 1.74m
 
Laatst bewerkt:
dus je hebt een broek gekocht die te strak zit? :?
...







dat is sowieso al dom :?
 
tuurlijk niet die zooi rekt toch nog uit of niet soms
:Y en vrouwenmaat 36 zit rond maat 46 heren of nog iets kleiner zelfs. er zijn meer mannen die moeilijk een kleine maat kunnen vinden en aangezien een hoop vrouwenbroeken amper verschillen met de herenmaten is dat vaak een mooie oplossing.
hoe vaak heb je de broek aangehad? want het is vaak toch in t begin ff flink doorbijten... mocht dat niet helpen dan vrees ik toch dat je aan een andere broek moet...
 
heb sinds kort een nieuwe leren broek gekocht, van revit niet naar de maat gekeken blijkt het een vrouwenmaat 38 te zijn, zit echt heel strak dacht dat het wel beter zou worden maar wordt er gewoon misselijk van. welke mannenmaat komt daarbij overeen 46/48? :? enig idee mensen ben tussen de 60 en 65 kg en 1.74m

heb je geen vriendin met een iets grotere maat achterwerk, kun je aan haar vragen of ze die broek een beetje wil oprekken :Y :+
 
:Y en vrouwenmaat 36 zit rond maat 46 heren of nog iets kleiner zelfs. er zijn meer mannen die moeilijk een kleine maat kunnen vinden en aangezien een hoop vrouwenbroeken amper verschillen met de herenmaten is dat vaak een mooie oplossing.
hoe vaak heb je de broek aangehad? want het is vaak toch in t begin ff flink doorbijten... mocht dat niet helpen dan vrees ik toch dat je aan een andere broek moet...

heb em zo'n 20 uur aan gehad maar denk dat ik em al bij voorbaat te klein gekocht heb ;( |(
 
:Y en vrouwenmaat 36 zit rond maat 46 heren of nog iets kleiner zelfs. er zijn meer mannen die moeilijk een kleine maat kunnen vinden en aangezien een hoop vrouwenbroeken amper verschillen met de herenmaten is dat vaak een mooie oplossing.
hoe vaak heb je de broek aangehad? want het is vaak toch in t begin ff flink doorbijten... mocht dat niet helpen dan vrees ik toch dat je aan een andere broek moet...

de pijpen en zo rekt nog wel aardig uit.
maar de plek waar zijn sjaakie :+ zit meestal niet, en daarop blijven doorbijten ;(
 
Je kan er ook altijd nog zon gay broek van maken? Dan kan je één en ander gewoon door de opengeknipte vlakken naar buiten hangen.

Of is dat onveilig op de motor?
 
Ik dacht hier ooit een siets gelezen te hebben dat je onder de douch moet gaan met dat ding, en dat je het dan wat kan uitrekken.... toch?
 
Je kan er ook altijd nog zon gay broek van maken? Dan kan je één en ander gewoon door de opengeknipte vlakken naar buiten hangen.

Of is dat onveilig op de motor?

Weet je trouwens dat die mannen vaak niet eens een MOTOR hebben???? ;)
 
Je kan er ook altijd nog zon gay broek van maken? Dan kan je één en ander gewoon door de opengeknipte vlakken naar buiten hangen.

Of is dat onveilig op de motor?
_O- wel op de GF meeting, :+

Ik denk niet dat hij je nog lekker gaat zitten, aangezien je er zelfs misselijk van word!

succes verder
 
doe die broek maar terug brengen , leer rekt niks niemendal uit.

het neemt alleen de vorm van de man/vrouw aan .

dan zou een motorpak na 5 jaar van mt 50 naar 52 kunnen groeien.hahahahaha....

wat een onzin.

leer neemt alleen de pasvorm aan en is flexibel naar wat erin zit.

mijn leren pak is nog dezelfde maat en afmeting dan 6 jaar geleden toen ik het

kocht. oud leer krimpt nog eerder door uitdrogen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan