Man? / Vrouw?

mad2

Die hard MF'er
27 nov 2001
887
0
amsterdam
Is you manlijk of vrouwlijk of beide of geen van al?

Maak maar een poll aan voor de nieuwschierige onder ons die willen weten hoeveel vrouwlijk schoon er hier over het forum vliegt. :]
Ben benieuwd.

Miss M.
 
mietjes! Ik heb net tenminste nog gefietst! :) Met -3.5 graden celsius. hehe ach mijn brommert slaapt heerlijk onder het zeil. Morgen ook lekker weer met de autoot naar het werk.
 
Ben qua mijn rijstijl volgens sommige een vent te noemen. :) Maar voor de rest op en toppie vrouwelijk hoor! ;)
 
ik ben een lesbische nymfomane in een mannenlichaam...


... die optie staat er eigenlijk ook niet echt bij :P
 
Ik ben geen vent, ik ben een bikkel. 8-) :P


Weet je, ik heb me eens laten vertellen dat een mannelijk persoon met maar één bal ook een \"bikkel\" wordt genoemd.
En het staartje aan dit verhaal is dat het dan toch weer stiekem de vrouwelijke richting op gaat. :P
 
Weet je, ik heb me eens laten vertellen dat een mannelijk persoon met maar één bal ook een \"bikkel\" wordt genoemd.
En het staartje aan dit verhaal is dat het dan toch weer stiekem de vrouwelijke richting op gaat. :P

Er zijn ook zogenaamde \'neutikels\' op de markt, dat zijn nepballen, zo kunnen we van Rev weer een vent maken.

\"Help Rev de winter door, met uw donatie kan Rev een neutikel-operatie ondergaan en is hij weer net als vroeger een echte vent.\"
 
Er zijn ook zogenaamde \'neutikels\' op de markt, dat zijn nepballen, zo kunnen we van Rev weer een vent maken.

\"Help Rev de winter door, met uw donatie kan Rev een neutikel-operatie ondergaan en is hij weer net als vroeger een echte vent.\"
wat is her rekening nr???
 
tshirt01.jpg
 
Op zaterdag 15 december 2001 11:58 schreef JK het volgende:

Er zijn ook zogenaamde \'neutikels\' op de markt, dat zijn nepballen, zo kunnen we van Rev weer een vent maken.

Hoe verzinnen ze het... en zijn die dan ook nog \'functioneel\' :? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan