Manderscheid 10 t/m 12 juni 2022

Welkom. Je staat erbij.

Misschien dat je je kort kan voorstellen? Voor mij ben je een onbekende. Denk ik;)
Goedennacht,

Ben Viaantje, zit hier al enkele jaren op het forum.
Begonnen op een BMW RT 2002, en nu rijdt ik al 2 jaar op een K1600GT.
Gezellig om leuke tochten te rijden, alleen of met mijn motormaat, of met mederijders van de K1600 topic of Facebook-groep (zijn er 2).
En het lijkt mij leuk om eens gezellig zo'n weekeinde te doen.
Ken de omgeving en met name de Schneifel (Sneeuw-Eifel), de Eifel, de Ardennen en Luxemburg wel aardig.

Ben benieuwd naar de anderen hier.

P.S. Zag het topic, en dacht leuk. Maar je hoeft toch niet eerst iedereen te kennen of is dat een voorwaarde.
Ben een gezellige rijder, en Bourgondiër. Zag dat bijna alle deelnemers iets met het blauw/witte logo hebben... schept toch een band ;-)
 
Helaas na 2 jaar met vervelende Corona beperkingen hopen we naar Schotland te gaan in die periode.
Maar mocht dat weer niet door gaan dan willen we uiteraard graag weer mee als er dan nog plaats is.
 
red-blue4.jpg


:+
 
Helaas na 2 jaar met vervelende Corona beperkingen hopen we naar Schotland te gaan in die periode.
Maar mocht dat weer niet door gaan dan willen we uiteraard graag weer mee als er dan nog plaats is.
Wat jammer! Is dit na al die keren nu de eerste keer dat jullie niet mee gaan?
 
Iedereen kent elkaar hier al...jij bent nieuw maar ik vind je introductie wel leuk.
Wat mij betreft ook welkom !

Wij zijn mr en mrs maniac. Of we gezellig zijn moet je zelf maar beoordelen maar we sloven ons er wel voor uit..
We doen net of we kunnen motorrijden, maar de terrassen bezoeken vinden we ook.wel fijn...niemand houdt ons bij met rijden maar dat komt omdat wij het langzaamst zijn en veel om ons heen kijken.
De rest moet je zelf ontdekken en oordelen of we wel of niet normaal.zijn...
Screenshot_20210923-211039_Facebook.jpg
 
Ik ben DetoX, 50 eneenbeetje en situationeel alcoholist. Ik rij als een varken, heb ja gezegd tegen Anita en ben in het dagelijks leven commercieel technisch brein. Mijn twee kinderen zijn de galbak leeftijd allang gepasseerd en naast brommer rijden doe ik net alsof ik kan wedstrijdzeilen.

117821905_3495999880412805_709201230224853631_n.jpg


Zoooo, dat waren wel weer genoeg openbaringen voor vandaag. :Y
 
Verder niemand die zich even voorstelt?
Zeker wel.

Ik ben hv121456. Voor intimi bekend als Henk. Ben vanaf 2012 aanwezig op het motor-forum en rijd sinds 2008 motor. Altijd BMW. Van de RT uiteindelijk op de GS beland. Mijn stalen ros nu is een R1250GS Adv.

Sinds 2015 maak ik deel uit van deze groep en hebben we met z'n allen al heel wat leuke motorweekendjes in de Eifel, het Sauerland en Luxemburg mogen doorbrengen. Het organiseren van dergelijk vertier gebeurt op min of meer vrijwillige basis en deze keer heb ik het stokje opgepakt.
 
En ik ben Hans; door Henk diverse keren meegesleurd op toerritten die het dagelijkse gemiddelde (qua afstand) flink opvijzelen...
Rijd nu een K1600gtl, naar volle tevredenheid, en heb de tellerstand al 100.000km verder gekregen.
Daarvoor een Honda ST1300, een ST1100 en een CB650SC. Maar dat is wel héél lang geleden...
 

Bijlagen

  • bmw.jpg
    bmw.jpg
    255,2 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
Ik ben ®win, ofwel Erwin. Een tijdje geleden alweer de 50 gepasseerd en doordeweeks pretendeer ik iets van IT af te weten. Getrouwd en heb 3 (volwassen) dochters, waarvan de jongste sinds dit jaar ook motor rijdt. Ben sinds een paar weken trots bezitter van mijn 10e BMW motor, een R1250GS Adventure in stemmig zwart met geel (40Y GS editie). Daarvoor R1200GSA LC, R1200GSA LC, K1600GTL, R1200GSA, K1200GT, K1200LT, K1200LT, K1100LT, K75RT en ooit begonnen op een Yamaha FJ600 ....
 
Ik ben Paul en werk al meer dan 30 jaar in de IT. Rijd eigenlijk te weinig motor maar komend jaar heb daar na mijn pensionering wel lekker veel tijd voor. Veel, samen met mijn vrouw, met de camper onderweg door heel Europa. Ik heb nu 10 jaar een R1150R en die bevalt nog uitstekend.
Beekberger 2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben (popo=opa) Peter, ook al lang geleden bij het RS forum gekomen dat samen met het RT gezelschap dagritjes en vooral het weekend ging organiseren. Ik heb nog steeds een van de eerste boxer vierkleppers uit voorjaar 1993 in de wonderlijke kleur Turkisch grun. Ik ben getrouwd met de Tibetaanse Chozom Dolma uit Pokhara Nepal en heb hier ook mijn volwassen stiefdochter Tenzin. Mijn vrouw is wel eens meegegaan op weekend, maar rijdt nu eigenlijk al jaren niet meer mee.
6veWaiFSE9yJw7SdpqRcclbIkZ8ERl0Gp7bnRVPr.jpeg

Dit was in maart van dit jaar: toerritjes rijden en organiseren met een sportieve inslag is een van mijn activiteiten, met een beloning aan het eind:
WhatsApp Image 2021-11-07 at 15.02.58.jpeg

Organiseren, sleutelen en rijden zijn de drie poten onder mijn hobby. Dat rijden behelst naast asfalt rijden ook offroad en sinds ruim een jaar ook circuittraining. Allemaal verslavend....
leukopdefoto_1382492 klein.jpg

Dat doe ik hier op een MV Agusta Brutale 920, nooit gedacht dat dat zo'n fijne motor zou blijken te zijn.
Offroad doe ik op eencilinders: een BMW G450X of op een Husqvarna TR650 Terra (mijn halve GS)
WhatsApp Image 2021-11-03 at 10.32.01.jpeg

Dit is de Husky met weekend bagage.... Het mooie is dat circuitrijden vooral in de zomermaanden is en offroad in de wintermaanden, vult elkaar mooi aan.
En die RS blijft elke keer weer leuk en nog steeds capabel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan