Manderscheid 10 t/m 12 juni 2022

Voor de premeet rijders. De locatie voor de koffiepauze in Abcoude is geïnformeerd. Voor de lunch in Uithoorn is de bevestiging binnen.

Veel plezier zaterdag.
 
Krijg net te horen dat ik zaterdag moet opdraven bij de verjaardag van een van m'n kleinzonen, dus ook dit feest gaat weer niet door.

Helaas...
 
Henk, onze vakantie is een week naar achter geschoven dus ik zou mee kunnen.
Is er nog een kamer vrij? Ik kom alleen

Groet, Ab
Hoi Ab,

Er is zeker nog een kamer vrij. Leuk dat je aanhaakt.

Je kan kiezen tussen een 1 pers. of 2 pers. kor. Voor de 2 pers. geldt een toeslag voor gebruik door 1 persoon.
 
Beste Sauerland Gangers,

Nog een goede anderhalve maand en dan reizen we af naar het Sauerland voor wat een heerlijk motorweekend wordt:Y. De laatste voorbereidingen worden getroffen en de routes nogmaals kritisch bekeken. De groep bestaat momenteel uit 18 deelnemers en dat is een mooi aantal. Zeer recent heb ik Ab (helaas zonder partner) mogen noteren als deelnemer*O**O*.

De eerste week van mei 2022 ga ik de gereserveerde kamers die niet benodigd zijn annuleren. Het verzoek is om de deelnemerslijst door te nemen en aan te geven of er deelnemers missen of dat er onverhoopt deelnemers afvallen. Na 10 mei 2022 is alles definitief. Ik zie de bevestiging of afmelding tegemoet.

NB: Natuurlijk is het mogelijk om na 10 mei 2022 te annuleren. In dat geval kan ik helaas niet garanderen dat de annulering zonder kosten zal zijn.
 
Het “na” is van “na lang wikken en wegen” wat ik niet volledig heb verwijderd omdat de zinsnede niets toevoegde… 😬
 
Ik moet mijn postings toch eerst even bekijken vóór ik ze plaats… Die laatste slaat ook nergens op… |(Nou ja, ik denk dat jullie de brainfarts wel snappen. In ieder geval lukt het me dit jaar niet om mee te gaan…
 
Je eigen berichten kun je altijd zelf bewerken. Hoef je geen nieuw antwoord te plaatsen.
 
Het is bijna zover. Nog een maand en dan gaan we genieten van een mooi weekend met de motor in het Sauerland. Met ondersteuning van Popopeter en DetoX zijn er mooie routes uitgewerkt. Deze routes staan in de openingspost van dit draadje en kunnen daar worden opgehaald. Alvast veel voorpret gewenst.
 
Lunch voor de heenreis bevestigd. Tussen 12.30 en 13.00 worden we verwacht bij de Lake Side Inn omgeving Haltern.
 
Daar hebben ze van die mega hamburgers!
En tosti's.... O-)

%28q%29%28p%29%20late%20lunch%20bij%20de%20Lakeside%20Inn%20%28e%29%20of%20we%20even%20moeten%20helpen%20met%20duwen...-X2.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan