Manieren om je Motor te financieren

Je vergeet een beetje dat niet iedereen op een R6 begint. Als je klein begint kun je door steeds inruilen en er een beetje bijleggen steeds wat duurders kopen.

klopt
zo ben ik ook begonnen.
fj600
een paar rd's
nieuwe fj
gs500e
en zo naar een blade en naar 2 soezen en een tdr
zit wel 18 jaar tussen
steeds 5000 erbij of (of total loss douwen)
kom je er ook
is trouwens goedkoper om te leren vallen met een no budget bike
 
Laatst bewerkt:
klopt
zo ben ik ook begonnen.
fj600
paar rd
nieuwe fj
gs500e
en zo naar een blade en naar 2 soezen en een tdr
zit wel 18 jaar tussen
steeds 5000 erbij of (of total loss douwen)
kom je er ook
is trouwens goedkoper om te leren vallen met een no budget bike

Van een FJ600 naar een paard? }) })

Ik mijn Diversion voor de helft uit een erfenis betaald, de andere helft is een renteloze lening bij mijn vader.
 
ik kom hier veel mooie vrouwen tegen die paard aan het rijden zijn.

en je moet wat doen om kennis te maken :)



maar is al verandert
 
Het is maar hoeveel je er voor over hebt.
Vast staat igg dat je meer kwijt bent met een lening.
Zorg igg voor dat je vaste lasten niet te hoog worden, want je wilt ook nog een beetje kunnen leven.

Maar als ik de posts lees staat dit al meerdere male geschreven dus bereken even wat het je precies gaat kosten en of het je waard is.

Veel succes en als je hem hebt natuurlijk effe piccies posten.
 
ik heb een jaarcontract,kan ik dan een doorlopend (doorrijdend }) ) krediet krijgen? en wat zijn de verschillen tussen PL en DK ?

Heeft vaak met de aflossing maken:

- PL moet je geheel aflossen
- DLK is makkelijk versneld af te lossen, heb je teveel afgelost en kan je niet meer eten, dan kan je ook weer een deel opnemen.
- Aflos% verschillen.

Ik zou voor een DLK gaan, worden ook verreweg het meeste genomen. PL is echt voor heel grote bedragen (groter dan een nieuwe motor althans).

Compromis is vaak het beste (afhankelijk van inkomen): niet je droommotor maar een stapje kleiner of 2e hands, hoef je je ook niet enorm in de schulden te steken en kan je toch lekker rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan