Mannen...??!! (als antwoord op Vrouwen:X)

23 nov 2003
144
0
Mannen…..??!! ;) :)


In de tijd dat oom agent nog niet voorzien was van al die supersonische apparaten als flitspalen en laserguns, speelde het volgende verhaal zich af.

Mijn neef was een enthousiaste amateur wegracer, dat was machtig voor een pubertje die helemaal gek was van motoren, dus elk vrij moment was ik bij mijn oom en tante in huis te vinden.
Zo ook deze dag, hij was niet thuis dus zat ik op de bank in een tijdschrift te neuzen.
Plots ging, nogal alarmerend, de deurbel. “Ach, doe even open”, riep mijn tante.
Ik naar de deur, amper de deur open gedaan, wordt ik naar achteren gegooid, komt neef met motor en al naar binnen, dwars door kamer, door de keuken, rijdend richting tuin.
Zet hem uit, gooit z’n helm in een hoek van de keuken, stormt de kamer binnen pakt een krant, en met de kreet: “lezen” duikt hij erachter.
Oom, tante en ikzelf helemaal verbaasd, maar leveren geen commentaar.
En jawel, oom agent in auto rijdt met noodgang door de straat, even later nog een keer alleen wat langzamer.

Toen het eindelijk rustig was in de straat, en onze hartslagen weer op een normaal niveau waren gekomen, vroeg mijn oom wat er aan de hand was.
Neef had aan zijn racer gesleuteld, en wilde hem even uitproberen, deed hij wel vaker op een rustig weggetje in de buurt. Helaas reed er een politieauto rond, en die vond hem wel heel erg hard gaan. Een achtervolging was het gevolg, en kris kras door alle straten heen was hij vast komen te zitten, het enige wat hij nog kon doen was naar huis rijden. En de motor in de tuin parkeren.


:] :]
 
Ik lees niks geks.....
neuh lijkt mij een duidelijk voorbeeld van wat wij mannen wél kunnen, heb je niks heavvyers in de aanbieding in de trant van "man doet heul stoer en valt dan alle tanden uit zijn bek?" zoals op het plaatje?
full
 
Zo! Strakke actie, moet je nu eens proberen, staat het tenminste in 2 regionale bladen, op de kabelkrant en kom je in "wegmisbruikers"
[me]Joshua-R1150RT herinnert zich de tijd dat íe onbekommerd 180 reed op B-weggetjes 8-)
[/me]


BTW, iemand nog meer typisch domme mannen dingen? Zoiets bijv als de filmpjes van stoppies die ontaarden in een crash? Of knietje aan de grond rijden en dan motor richting sloot zijn glijden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan