mannen/vrouwen

harleylinda

Rookie
12 apr 2007
23
0
Ik ben zo'n typ dat het onderwerp verschil man/vrouw graag naar boven haalt :Z en mijn vraag aan de mannen als ik op de motor zit is... (niet alleen over mij maar alle vrouwelijke motormuizen) wat vinden jullie daar jou van?
Vinden jullie het allemaal net zo gaaf als mijn vriendje, die het best stoer vind :Y of vinden jullie net als vaak met autorijden dat we er niets van bakken :N en maar achter het stuur uit moeten blijven??

Gewoon nieuwsgierig, let me know. *O* xxx
 
hahahaha, wat een reacties.. ga door. Maar het ziet er wel leuk uit toch, of ook dat niet??? En over het verschil op een andere manier naar boven halen Mihami, vind ik ook een geweldig idee. Met mn vriendje uiteraard. ;-)
 
Ik ben zo'n typ dat het onderwerp verschil man/vrouw graag naar boven haalt :Z en mijn vraag aan de mannen als ik op de motor zit is... (niet alleen over mij maar alle vrouwelijke motormuizen) wat vinden jullie daar jou van?

Ik heb niks tegen vrouwelijke motormuizen. Maar wel tegenHarleyrijders....
 
Laatst bewerkt:
hahahaha, wat een reacties.. ga door. Maar het ziet er wel leuk uit toch, of ook dat niet??? En over het verschil op een andere manier naar boven halen Mihami, vind ik ook een geweldig idee. Met mn vriendje uiteraard. ;-)

Dit vraagt om een foto, zonder helm. Dan kunnen we deze vraag serieus beantwoorden :+
 
Laatst bewerkt:
Ja Mike, maak van jouw probleem niet mijn probleem, dat was mn vraag niet maar leef je uit, ik wil ook wel een rondje op die van jou hoor.

Gerard, het gaat er nou juist om met de helm en het pak ;-) maar vooruit ik wil mn trots wel even showen hoor
full
 
Lemmy, strakke spijkerbroek, geen probleem maar moet die string daar dan bovenuit komen ofzo??
 
vrouwen op een chopper/harley/goldwing/custom gruwel ik van.

vrouwen op sport/supersport/sport-tour/nakeds en dan strak in leer zijn super :D

lijkt me geweldig om wat vaker vrouwen te zien die lekker zelfverzekerd rondscheuren op een mooie bike.

ja en je hebt vrouwen die niet kunnen rijden en zelfs na het behalen van hun RBW nog eeuwig blijven rondhangen in het "ik heb rijlessen topic" in de hoop dat ze "echt" leren rijden.
of niet faithy O-) :z
 
Over het algemeen duurt het even voordat ze foto's plaatsen :P . Jij bent een snelle *D


En over je discussie....daar brand ik mijn vingers niet aan. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan