Manuals for Download, voor groot aantal motoren...

kawaidioot

MF veteraan
9 jun 2004
17.974
149
Zevenhuizen (Zuid-Holland)
Voor degene die zelf onderhoud willen doen en / of het betreffende naslagwerk niet hebben.
*D ........zoek uit,....klik!,.....verificatiecode intikken (cijfers/hoofdletters)...., bevestig,....klaar!

***Manuals for Download*** <---( wel ff klikken!....werkt't wat makkelijker... O-) ..)


Heb je de code ingetikt gevolgd door <enter>, dan:
full







[me=]***NIEUW***[/me=]
-O- -O- -O-
Via Mossel --> heel veel manuals... -O- ...nu ff niet....
EDIT!!...de link is temp. "uit de lucht!..." -O-






Diverse bedrading/draadbomen--> kalikt!!
En workshopmanuals/wphb's --> op het bikechatforum...( niet bekend of alle 'linkjes ' werken..)


***Nog een link naar diverse merken en typen : Repairmanualclub***
Wel eerst registreren...!



YAMAHA FZ/FZR/FZX 750/1000 ( 1987) --> Kálikt!

Moto Guzzi, een aantal manuals van div. modellen, en ( of course)veelal in het italiaans


--->> Fiche's bekijken per model!!! ( tekeningen met parts-nummers..)
1- ronayers ....vele modellen :P
2- mrcycles ....ook hier vele modellen... :Y


< edit: niet meer beschikbare link's verwijderd 04-04-09>
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig heb ik het werkplaatshandboek van mijn Suzuki GSX-R 750 uit 1989 kunnen vinden, alleen heb ik de microfiches nog niet. Die van 1986 heb ik wel, maar die zit toch wel anders in elkaar.

Heeft iemand toevallig de microfiches voor mijn fiets (als het überaupt bestaat, want die voor 1991 kan ik ook wel weer vinden)?
 
Ik zoek een manual (liefst duits) van de Moto Guzzi V50 III

Iemand?

:) TNT :)


Info--> engelstalige site.. met div.verwijzende links,mbt onderhoud van de uitvoerende.
Wel een italiaanse pdf--> V35/50 III, 124 pagina's/10,25 Mb. ( de site= motoguzzi.it )

Een stukje uit een duitse manual --> v35_v50_v65_de.pdf 25 pagina's / 5,62 Mb.
Komt vanaf deze site - Greg Bender, waarop nog meer pdf's te vinden zijn, veelal in het italiaans , ( sommige link's werken niet meer)

;)
Stukje nostalgie,...roadtest V50 uit 1978..,...aanschafprijs destijds Fl.6.999,-- gulden ( ong. 3200 €)
 
Goed om dit topic weer even op te halen, ik had hem nog niet gezien en ben ook nog opzoek. Ik heb de links even doorgelopen maar ben nog niet geslaagd dus ik ben even verder gaan googlen. Daarmee kwam ik deze links tegen:

Moto service manual heaven
Wat links die hier ook te vinden zijn maar ook veeel goede losse downloads


Yamaha onderdelen database
Zoals hij door dealers ook gebruikt worden om onderdelen te bestellen. Verwondelijk dat het zo te vinden is. Honda en BMW doen daar een stuk moeilijker over. Gaat terug tot 1963!


Deauville/NT650V onderdelen fiches
Deze had ik nog staan in favorieten, lang naar gezocht toen.


Maar nog geen succes voor mijn model motor. Dus als iemand nog een WPH heeft voor een: Yamaha XT 600 Z 34l Tenere dan hoor ik dat graag! Tot nu toe alleen een electronisch schema kunnen vinden. En wat WPH's voor de de latere modellen, maar daar zitten nogal wat verschillen in.


Leon
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan