manuel poggiali terug in de 250cc klasse

Ik denk dat Manuel mentaal niet al te sterk is en dit staat hem in de weg zijn oude niveau opnieuw te bereiken. Laatste twee jaren zijn :N
 
wat denken jullie?
kan hij in de top 10 eindigen in de eindstand?
ik denk het wel.

poggiali is mijn favoriete 250cc rijder. echt geweldig die gozer :}
maar waarom kon hij het in 2004 niet meer? :? kan iemand dat uitleggen.
2003 was een perfect jaar maar 2004 :?

En vind je dat het dit jaar dan wel perfect ging dan? Het verbaats mij echt in hoge mate dat KTM heeft gekozen voor Poggiali om hun naar een hoger plan te brengen. Ik vind hem tov West echt wel de mindere van de twee.
 
En vind je dat het dit jaar dan wel perfect ging dan? Het verbaats mij echt in hoge mate dat KTM heeft gekozen voor Poggiali om hun naar een hoger plan te brengen. Ik vind hem tov West echt wel de mindere van de twee.
ik zeg niet dat dit jaar perfect was...helemaal niet.
maar als poggiali zijn niveau van 2 jaar geleden trug krijgt zijn er weinig rijders die aan hem kunnen tippen :}
 
Zijn oude team chef Harald Bartol zit nu bij KTM en die gelooft nog steeds in Poggi. Hij heeft hem toen ook na de 125 titel begelijd met de Gilera, ook niet 1 van de beste fietsen geloof ik...
 
Zijn oude team chef Harald Bartol zit nu bij KTM en die gelooft nog steeds in Poggi. Hij heeft hem toen ook na de 125 titel begelijd met de Gilera, ook niet 1 van de beste fietsen geloof ik...

Zijn titel behaalde hij ook op de Gilera hoor. Bovendien was de Gilera precies hetzelfde als de Derbi, alleen met andere stickers erop. Volgens mij hoeft de Derbi/Gilera (zeker toen nog) niet echt onder te doen voor de andere machines.
 
Tof voor Poggiali! Ben blij voor hem en nu maar hopen dat ie weer de oude wordt! *O* Maar of ie beter zal rijden dan zijn teamgenoot Aoyama? Aoyama deed het ook niet slecht de afgelopen jaartjes. Ben eigenlijk ook benieuwd of KTM beter zal presteren dan de Honda's en de Aprillia's....dat is ook nog maar de vraag.
Nu Pedrosa weg is zijn de kansen voor anderen rijders in ieder geval wel weer vergroot.

*O* :] Sarina :] *O*
 
ja poggiali terug _O- . stampen ze bij ktm west buiten voor poggiali da is weinig inruilen voor helemaal nix. west pakt alleen punten in de regen(wat op zich wel een goede prestatie is)en poggiali valt iedere week dus ik hoop dat ze bij ktm een goede sponsor hebben en veel handvegers en blik. _O- _O- _O-

full
 
Ik heb best genoten van zijn 125cc jaren, en zeker van z'n 250 jaren.
Er zaten mindere jaren bij, maar nu kan hij laten zien dat hij het nog steeds in zich heeft!
 
heeft in jerez een 13e tijd neergezet. Op zich niet slecht voor je eerste keer weer, maar eigenlijk moet je dan gwoon meteen voorin zitten :P

*O* *O* Forza Poggiali *O* *O*
Ach ja, je persoonlijk bericht '' crashking #1 '' zegt het eigenlijk al he! :+

Mogen we Poggiali weer veel vooraan zien! *D
 
pogialli is toch die gozer uit san marino, die in de 125 en 250 alles won maar last kreeg van anorexia en daarom was gestopt


of was die iemand anders :?
 
pogialli is toch die gozer uit san marino, die in de 125 en 250 alles won maar last kreeg van anorexia en daarom was gestopt


of was die iemand anders :?

Dat is waarschijnlijk een ander, volgens mij zagen we niks meer van hem omdat die gewoon niet meer presteerde.
En naar 1 jaar afwezig komt die nu weer terug.
Maar als die weer helemaal back is, ik vraag het me af.
 
pogialli is toch die gozer uit san marino, die in de 125 en 250 alles won maar last kreeg van anorexia en daarom was gestopt


of was die iemand anders :?
Nou dat niet hoor. Na zijn laatste titel in de 250 ging het gewoon minder. Maakte toen veel crashes en kwam maar tot 3 podiumplaatsen. ( 1 zege en twee 3e plaatsen)
Daarna heeft ie t nog 1 jaar geprobeerd in de 125, maar kwam niet verder dan een paar Top 6 plaatsen. Toen, vorig jaar dus, een sebatical jaar.
 
Nou dat niet hoor. Na zijn laatste titel in de 250 ging het gewoon minder. Maakte toen veel crashes en kwam maar tot 3 podiumplaatsen. ( 1 zege en twee 3e plaatsen)
Daarna heeft ie t nog 1 jaar geprobeerd in de 125, maar kwam niet verder dan een paar Top 6 plaatsen. Toen, vorig jaar dus, een sebatical jaar.

hij had vooral psychische problemen (burnout)
Het is te hopen voor hem dat hij weer de oude is
 
Terug
Bovenaan Onderaan