map update op streetpilot III

b0r

Rookie
7 jul 2004
16
0
Eindhoven
Hoi,

Is het mogelijk om op een streetpilot III maps te zetten die via alternatieven wegen zijn verkregen (lees gedownload van internet)?

--
b0r
 
Niet op een legale manier geloof ik ;)

Tenzij je de maps op een cdtje brandt en vervolgens het cdtje op je SP legt. Maar da's geloof ik niet wat je bedoel....... :+
 
Bij de SP2610 schijnt het prima mogelijk te zijn, vraag me alleen niet hoe. (nog nooit geprobeerd)
De voor een Garmin benodigde software schijnt ook niet in grote hoeveelheden op het ( vrije ) internet te staan?
 
Ik kan het nog sterker vertellen, zowel de software als de kaarten zijn gratis verkrijgbaar.
Op het moment dat je ander kaartmateriaal naar je GPS wilt sturen, DAN heb je een unlockcode nodig en die moet je aanschaffen....

Ach, zo vreemd is het toch niet dat de fabrikant betaalt wil worden voor gedane arbeid *D
 
Het probleem is dat ik een US basemap heb en er moet een EU basemap op. En ik hoorde dat je dat niet legaal kunt.
 
Bij de SP2610 schijnt het prima mogelijk te zijn, vraag me alleen niet hoe. (nog nooit geprobeerd)
De voor een Garmin benodigde software schijnt ook niet in grote hoeveelheden op het ( vrije ) internet te staan?

In Mapsource kan je iig gewoon de updates downloaden, mits je een geregistreerde versie hebt... ;)
 
Ik denk dat je pech hebt. Van een 2610 USA kun je geen 2610 EU maken. Bij de SP 111 zal dat denk ik niet anders zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan