Mar1tin in Kicxstart

R1 beest

MF veteraan
5 jun 2001
1.292
0
monaco
Is het hier al bekend dat onze Mar1tin uiteraard een R1 rijder in de laats verschenen Kicxstart staat.

Mar1tin is \"lord of the ring\"
 
Ik zit al 7 dagen te wachten op de nieuwe KicX.
Die postbodes in België liggen allemaal weer zat denk ik |(

Whehe, ik zag er net nog 1tje onderuit gaan.. post overal :)
Grappig.. onze brievenbus had ie net bedient ;)
 
Kewl, ff kijken of ik tijd heb om naar een boekwinkel te gaan, dan ga ik ff die Kicxstart kopen. :)
 
Duhh, je hebt een boekje met iets erin, dat scan je zodat iedereen op m-f kan meelezen zonder dat verrekte boekje te moeten halen.

Zoiets bedoel je??
misc.php
 
Kicxstart kopuh! |(

Jah daaag, voor iets wat jij zegt dat de moeite niet waard is.. veel handiger dat je\'t gewoon effe hier zegt dan.
\'k heb trouwens al €8.00 uitgegeven aan me motoren en toerisme.. meer dan genoeg voor dit jaar :(
 
Had je beter in een ECHT motorblad kunnen investeren dan! :P Maar lees het in een kiosk of zo, ben je in 5 min. klaar!
Of misschien wil iemand die sneller kan typen een samenvatting geven? :] :] :]

Ps: copywritheprotected!!!!
 
Laatst bewerkt:
handige naslagwerkjes staan in meerdere semi-motorbladen, om de verkoop te stimuleren! :}
Zolang ik er wat aan heb, intresseert die stimulans me geen jota.
Ps: kocht\'m eigenlijk m&t zowieso best goed blad is en omdat er een fireblad op de cover stond :) .
Dat er wat bij zat had\'k pas door toen\'k het al vast had.
 
Kan iemand het geweldig NIET interessante artikel over Martin en Paul op \'de ring\' effe inscannen en hier plaatsen :?

Kan ik ondertussen effe de postbode de huid volschelden omdat ik de Kicxstart nog steeds niet heb mogen ontvangen... :(

ohw ennuh pooh is, diegene die het plaatst, ook erg dankbaar :P
 
Kan iemand het geweldig NIET interessante artikel over Martin en Paul op \'de ring\' effe inscannen en hier plaatsen :?

Kan ik ondertussen effe de postbode de huid volschelden omdat ik de Kicxstart nog steeds niet heb mogen ontvangen... :(

ohw ennuh pooh is, diegene die het plaatst, ook erg dankbaar :P
Helaas, ik krijg het niet voor elkaar!!
Of hij (ze zijn) te groot (+ 100kb), of tekst onleesbaar of kent het bestandsfom. niet, \'k geefutop :(
 
Laatst bewerkt:
Leg het nou in het kort uit Martin,of moet ik het voor je doen :? ....ik weet wat het is namelijk,dat baantje in de eifel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan